دولت و مجلس سوریه از فداکاری‌های ارتش این کشور در جنگ با تروریست‌ها تمجید و از پیروزی‌های بزرگ و مداوم ارتش سوریه به ویژه در شهر راهبردی "یبرود" قدردانی کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ، نمایندگان مجلس سوریه از فداکاری‌های ارتش این کشور در جنگ با تروریسم و تروریست‌ها تمجید و از پیروزی‌های بزرگ و مداوم ارتش سوریه به ویژه در یبرود قدردانی کردند. 

شماری از نمایندگان مجلس در تمجید از فداکاریهای ارتش نطق پیش از دستور داشتند.

"جورج نخله" از نمایندگان مجلس گفت :« شهر یبرود که در ماههای گذشته به جولانگاه تروریستها تبدیل شده بود سلامت خود را بازیافته است. قاتلان جنایتکاران تصور کرده بودند شهر یبرود به یک شهر مستحکم برای  آنها تبدیل شده است و وارد مساجد و کلیساها شده بودند و هر آنچه را  که توانسته اند خراب کرده اند. زمانیکه ارتش سوریه وارد شد این جنایتکاران مانند موشهای کور گریختند.»

مجلس سوریه در نشست دیروز همچنین پیش نویس اصلاح برخی مواد قانون اتحادیه های پیمانکاران ساختمانی را به کمیسیون خدمات بازگرداند تا بررسیهای بیشتری صورت گیرد.
همچنین دولت سوريه از پيروزيهای ارتش اين کشور به ويژه در يبرود در قلمون در ريف دمشق قدرداني کرد.

دولت سوريه به ملت اين کشور به خاطر پيروزيهاي ارتش و نيروهاي امنيت داخلي در جنگ با گروههاي تروريستي تبريک گفت.

دولت سوريه اعلام کرد پيروزي يبرود پيروزي بر اميدهاي دشمنان کشور بود.
وائل حلقي نخست وزير سوريه گفت:« اين نبرد ، بخشي از اميدهايي بود که دشمنان کشور روي آن حساب کرده بودند اما پيروزي هم سريع و هم راهبردي بود و دورنماي پيروزي نيز روشن شده و نشانه هاي پيروزي ظاهر شده است تا پيروزي بزرگ بر گروههاي تروريستي مسلح در هر جاي سوريه تحقق پيدا کند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار