در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا 2 تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان امروز چهارشنبه 28 اسفند 92 به مصاف حریفانشان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ادامه بازیهای لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف بنیاد کار ازبکستان و الاهلی امارات می‌روند که در لیگ‌های داخلی خود صدر نشین هستند.
 
**محک جدی صدرنشین در برابر بنیاد کار
 
تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز ساعت 16:30 میهمان تیم فوتبال بنیاد کار ازبکستان است.  
 
فولاد که صدرنشین جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا است در بازی‌ هفته گذشته خود که در برابر الفتح در اهواز به میدان رفته بود موفق شد سه امیتاز ارزشمند آن بازی را کسب کند و حالا با روحیه دوچندان به مصاف بنیاد کاران خواهد رفت.  
 
شایان ذکر است احتمال اینکه حسين فرکی در این دیدار بتواند از 2 بازیکن خود يعني آرش افشین و پریرا که در برابر الفتح غايبان بزرگ فولاد بودند استفاده کند زیاد است.  
 
در مقابل تیم بنیاد کار ازبکستان که در بازی هفته گذشته خود در برابر الجیش در خانه شکست خورده است در صدد جبران نتیجه است و تمام توان خود را برای پیروزی در این دیدار به کار خواهد گرفت.

فولادی‌ها که تا الان دروازه خودشان را بسته نگه داشته‌اند کار سختی مقابل مهاجمان شش‌دانگ بنیادکار ازبکستان دارند.  
 
آن‌ها برای حفظ رکوردشان نباید از بنیادکار گلی دریافت کنند.
 


 
**سپاهان با تمام قوا در برابر الاهلی  
 
تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پذیرای تیم فوتبال الاهلی امارات است.  
 
سپاهان با برد هفته گذشته مقابل الهلال روحیه مضاعفی بدست آورده و با تمام توانش به مصاف الاهلی امارات می‌رود.

از دیگر امتیازات تیم سپاهان حضور مجدد در اصفهان و برخورداری از امتیاز میزبانی و حمایت هوادارانش است.
 
شایان ذکر است نماینده اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا به جز جهان‌عالیان بدون بازیکن محروم و مصدوم پا به میدان مسابقه می‌گذارد.
 
در آن سوی ميدان تیم فوتبال الاهلی با 2 تساوی و کسب 2 امتیاز یک رده پايین تر از تیم سپاهان درمکان سوم جدول رده بندی گروه D این رقابت‌ها قرار دارد برای کسب امتیاز بیشتر و پیروزی به اصفهان می‌آید.
 
الاهلی با 45 امتیاز صدرنشین لیگ امارات است و این تیم از چند بازیکن خارجی خوب بهره می‌برد بر این اساس بازیکن خارجی این تیم می‌توانند در محوطه جریمه تیم سپاهان برای این تیم اصفهانی دردسرساز شوند.
 
گفتنی است سپاهان تجربه بالایی که در لیگ قهرمانان آسیا دارد و با مربیگری کرانچار و حضور تماشاگرانش می‌تواند الاهلی را در اصفهان شکست دهد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فولاد ، بنیادکار ، مهاجمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار