رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی لرستان از ایجاد و راه‎اندازی 34 پایگاه فوریت‎های پزشکی در سطح جاده‎ها و مسیرهای ارتباطی استان طی ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ محمد علی حسنوند گفت:همچنین پنج پایگاه سلامت نیز برای خدمت‎رسانی به گردشگران در ایام نوروز در نقاط مختلف استان راه‎اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت 18 پایگاه فوریت‎های پزشکی شهری در سطح استان، تصریح کرد: در این ایام 34 پایگاه فوریت‎های پزشکی جاده‎ای به‎صورت شبانه‎روزی آماده خدمت‎رسانی به مردم در این استان هستند.
حسنوند بیان کرد: پنج پایگاه سلامت نیز در نقاط تفریحی و گردشگری استان شامل ایستگاه راه‎آهن آبشار بیشه، میدان آیت‎الله بروجردی شهر بروجرد، پلیس راه خرم‎آباد - بروجرد، ورودی آزادراه خرم‎آباد - پل زال و بخش درب گنبد کوهدشت راه‎اندازی می‎شوند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی لرستان با اشاره به استقرار یک اتوبوس آمبولانس با 10 تخت بستری در محل فرماندهی پلیس راه استان برای خدمت‎رسانی به گردشگران نوروزی، گفت: زمان طلایی امدادرسانی در راه‎های اصلی 10 دقیقه و در راه‎های فرعی و روستایی حداکثر 15 دقیقه است که در ایام نوروز این زمان برای ارائه سرویس به متقاضیان در نظر گرفته خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: ایجاد ، جاده ، فوریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.