وقوع درگیری بین نيروهای روس و اوکراينی در سيمفروپل

در پی تلاش نظامیان روس برای ورود به پادگان تحت کنترل ارتش اوکراین در سیمفروپل و درگیری بین نظامیان روس و نیروهای اوکراینی، اوضاع این شهر بحرانی شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ به دنبال تلاش نظامیان روس برای ورود به پادگان تحت کنترل ارتش اوکراین در سیمفروپل و درگیری بین نظامیان روس و نیروهای اوکراینی، اوضاع این شهر بحرانی شده است. 

شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در باره تحولات اخیر کریمه تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند. سران 2 کشور از ضربه تمامیت ارضی اوکراین سخن به میان آوردند.

مجری خطاب به گزارشگر این شبکه در شهر سیمفروپل در کریمه گفت: نخست وزیر اوکراین تاکید کرد که مناقشات وارد مرحله نظامی شده است. سیمفروپل نیز امروز پرتنش بود و گفته می شود که این تنش ها به کشته شدن یک نظامی اوکراینی منجر شده است. از اوضاع سیمفروپل و تحولات امروز در این شهر برای مان گزارش بدهید. گزارشگر گفت: تنش در برابر پادگان نیروهای اوکراینی در این شهر شدت گرفته است.  شبه نظامیان پشت درهای این پادگان مستقر شده اند و صدای شلیک گلوله از این محل به گوش می رسد. خبر کشته شدن یک نظامی اوکراینی در این شهر هنوز تایید نشده است. بر اساس اخباری که ما در دست داریم، نظامیان روس برای ورود به این پادگان تلاش کرده اند. اما نظامیان اوکراینی با این خواسته موافقت نکرده اند و این اختلاف نظر به درگیری مسلحانه بین دو طرف منجر شده است. به نظر می رسد آتش بازی به راه افتاده در برابر پادگان با هدف مخفی کردن این درگیری طراحی شده است. همان طور که می دانید مردم کریمه به اتفاق آراء به الحاق این منطقه به روسیه آری گفتند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار