ساعت موتورولا زیبا و هوشمند

تابستان امسال متفاوت از سال های دیگر خواهد بود. شرکت های مختلف در حال تولید اندرویدهای پوشیدنی هستند. ساعت های مچی شرکت های موتورولا و ال جی نمونه هایی از این گجت ها هستند.

به گزارش دریچه فن اوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران :فرض کنید که در حال خواندن اخباری هستید با این مضمون: اندرویدهای پوشیدنی گوگل لحظاتی پیش به بازار آمدند. چه حسی به شما دست می دهد؟ واقعا که لذت بخش خواهد بود. ساعت سری G شرکت LG ممکن است اولین محصول باشد اما ساعت Motorola Moto 360 زیبا ترین آنها خواهد بود.

با توجه به این مسئله که شرکت موتورولا در زمینه نرم افزاری پیشرفت خاصی نداشته و همه موفقیت های نرم افزاری توسط شرکت گوگل به دست آمده است, پس جای تعجب نیست که بیشتر اقدامات انجام شده در رابطه باMoto 360 در حوزه طراحی سخت افزار آن باشد و همین امر باعث شده است تا این محصول ظاهری بسیار زیبا داشته باشد. با توجه به تصویر اولیه, این دستگاه یک ساعت مچی خواهد بود که بر خلاف دیگر مدل های مشابه, صفحه ای لمسی دارد.

این ساعت به صورت دایره ای و جنس آن فلزی است. بندهای آن قابل تعویض و از جنس چرم یا فلز خواهند بود. برنامه معرفی و توزیع این ساعت در تابستان انجام می شود.

به نظر شما این محصول در ایران طرفداران زیادی خواهد داشت یا به مانند عینک گوگل تنها به حضور در پشت ویترین ها کفایت می کند؟

گزارش از پیمان مولاویردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار