به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، طرح کشیک نوروزی بیمه ایران همزمان با آغاز تعطیلات سال جدید از روز پنجشنبه 29 اسفندماه 92 آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه سال 93 ادامه می یابد.
در این طرح شعب و نمایندگی های خسارت بیمه ایران درسراسر کشور از ساعت 8 صبح تا 13 آماده ارائه خدمات بیمه ای همانند صدور بیمه نامه و پشتیبانی پرداخت خسارت به بیمهگذاران و زیان دیدگان خواهند بود.
همچنین برای تامین رفاه و امنیت مسافران نوروزی درقالب این طرح تعدادی از نمایندگان برگزیده این شرکت، در مبادی ورودی مراکز استانها و شهرها در محل های مشخص مستقر و نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث برای بیمه گذارانی که به هر دلیل نتوانستهاند بیمهنامه شخص ثالث خود را تجدید کنند اقدام خواهند کرد.
همزمان با آمادگی مراکز پرداخت خسارت بیمه نامههای شخص ثالث و بدنه برای ارائه خدمات، مسئولان بیمههای اشخاص این شرکت نیز به منظور صدور معرفی نامه به مراجع درمانی طرف قرارداد با این شرکت فعال بوده و خدمات حمایتی مورد نیاز بیمه گذاران متقاضی استفاده از خدمات بستری و درمانی را به عمل خواهند آورد.
بر همین اساس، بیمهگذارانی که دراین ایام نیاز به استفاده از خدمات بستری بیمههای درمانی دارند، میتوانند به شعب صدور معرفینامه این شرکت در تهران و مراکز استان مراجعه و معرفینامه بستری به بیمارستانهای طرف قرارداد را دریافت و از این خدمت بهرهمند شوند.
افزون بر این، بیمهگذاران برای دریافت آخرین اطلاعات شعب پرداخت خسارت اتومبیل میتوانند با شمارههای 09123154278-09124108104-09123261752-09126892004 تماس حاصل کنند.
همچنین کارشناسان درمان این شرکت نیز در مرکز پاسخگویی و رسیدگی به امور درمان پاسخگوی متقاضیان در شمارههای 88723190 الی 5 و شماره 09198114212 هستند.
در همین راستا، فهرست شعب اصلی پرداخت خسارت درشهر تهران به این شرح معرفی می شود:
مرکز پرداخت خسارت بعثت،بزرگراه بعثت جنب انبار روغن نباتی، تلفن: 55302912 الی 14
مرکز پرداخت خسارت شعبه ممتاز شرق،سه راه تهرانپارس، ابتدای جاده آبعلی،تلفن:77883183 و 6
مرکز پرداخت خسارت شعبه ممتاز غرب،کیلومتر 14 جاده مخصوص جنب بانک تجارت،تلفن:44195831 الی 6
مرکز پرداخت خسارت مجتمع دکتر فاطمی، خیابان فاطمی روبهروی وزارت کشور،تلفن: 88988914 الی