درست وقتی که جنیفر لارنس برای بازی در فیلم نمایشنامه‌ی نقاط روشن اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول را گرفت، خبر آمد که دیوید اُ. راسل، کارگردان فیلم برای پروژه‌ی بعدی‌اش نقشی برای لارنس کنار گذاشته‌ است.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله دنیای تصویر ؛ درست وقتی که جنیفر لارنس برای بازی در فیلم نمایشنامه‌ی نقاط روشن (2012) اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول را گرفت، خبر آمد که دیوید اُ. راسل، کارگردان فیلم برای پروژه‌ی بعدی‌اش نقشی برای لارنس کنار گذاشته‌ است. لارنس در آن فیلم یعنی کلاهبرداری آمریکایی (2013) هم نقشی مکمل بازی کرد و نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد. حالا خبر آمده که راسل بعد از این دو همکاری موفق قصد دارد در سومین فیلم خود در سالهای اخیر باز هم با لارنس کار کند.
 
راسل که با کلاهبرداری آمریکایی در فصل جوایز سینمایی 14-2013 حضور داشت، این روزها سرگرم مذاکره‌ برای نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلمی زندگی‌نامه‌ای است که در حال حاضر عنوانی برای آن انتخاب نشده است. فیلم قرار است داستان جوی مانگانو، کارآفرین نامدار آمریکایی باشد که بیشتر به عنوان مخترع میرکل ماپ/تی جادویی معروف است. منابع نزدیک به پروژه گفته‌اند راسل علاقه‌مند است داستان تبدیل شدن مانگانو از مادری تک و تنها با سه فرزند به کارآفرینی سرشناس  و موفق را با حضور جنیفر لارنس به فیلم برگرداند. از این پروژه به عنوان یکی از آن داستان‌های مربوط به زنی بی‌یار و یاور یاد کرده‌اند که روی پای خود می‌ایستد و به موفقیتی تمام عیار دست پیدا می‌کند. فیلمنامه را آنی مامولو می‌نویسد که فیلمنامه ساقدوش‌ها (پل فیگ، 2011) را هم نوشته بود. فیلم را کمپانی فاکس تهیه می‌کند. لارنس تا شروع فیلمبرداری این فیلم سرگرم بازی در مجموعه فیلمهای بازی‌های گرسنگی است و راسل هم سرگرم کار روی فیلمنامه و پروژه‌های دیگر است.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.