انگليسی ها كه علاقه بسياری به كشته شدن در آخرالزمان دارند ، تصاويری توهمی را از شهر لندن منتشر كرده اند كه در زمان آخر الزمان چه وضعيتی پيدا خواهد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
اقوام نامعلوم و ضد آریایی که از شمال بریتانیا به سمت جنوب سرازیر شدند با استفاده از نیروی آنگلوساکسونها استعمار جهانی را شکل دادند. ولی از درون کمر به نابودی آنگلوساکسونها بستند. و این نقشه نهایی برای ریشه کن کردن آنهاست. مرگ بر انگلیس هم خودشون سر زبون جاهلان انداختند تا هیچگاه نگید "مرگ بر ملکه" یا "مرگ بر بریتانیا".
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
ای مردم ! تقوای خدا پیشه کنید که زلزله ی قیامت رخداد بس عظیمی است, آن روز که هر زن شیرده ای فرزند شیرخوار خود را رها می کند و هر بارداری , بار شکم خود را فرو می نهد و مردم را چون مستان مدهوش می بینید در حالی که مست نیستند بلکه عذاب خداوند چنان شدید است (که عقل و هوش آنان را برده است) (مفهوم ایات اول از سوره مبارکه ی حج) بله ای دوستان همنوع و ای مسلمانان و ای تمام دینداران عالم! قیامت لاجرم خواهد آمد حال انگلیس یا غیر انگلیس , تمام کره ی زمین و تمام هستی این حقیقت را خواهد دید اما زمانش را فقط خدا می داند و بس , اما این را هم باید دانست که در آن روز شدید هیچ مسلمانی بر کره ی خاکی زنده نیست بلکه تنها کفار شاهد این لحظه ی هولناکند , ارواح مومنان نزد خداست و جسمشان هم که در خاک زمین دفن است و این کافران و شیطان صفتان خواهند بود که با جسم و روح شاهد این بلای بزرگ خواهند بود.
Lithuania
نوشاد
۰۸:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
یدالله فوق ایدیهم
آخرین اخبار