مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: موفقیت در سال 93 نیاز به جان تازه دارد و باید تفکرات را کمی تغییر دهیم و در بخش اصول مدیریتی نیز تجدید نظر کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، فرامرز کیانی‌زاده در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی استان که در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن تشکر از تلاش و زحمات روسای هیات‌ها و تبریک سال نو اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که در کارهایمان تغییراتی ایجاد کنیم و برنامه‌ریزی‌ها به صورتی باشد که سال 93 را بسیار بهتر از سال 92 به پایان برسانیم.

وی در ادامه ضمن تبريك موفقیت تیم‌ملی كشتي آزاد در جام جهانی بیان داشت: روز ملی شدن نفت را هم پیشاپیش تبریک می‌گویم و امیدوارم تيم فوتبال نفت مسجدسلیمان امسال افتخارآفرینی کند و افتخاری دیگر به افتخارات خوزستان اضافه نماید.

کیانی زاده در بخشی دیگر از سخنانش در خصوص میزبانی لیگ فوتبال باشگاههای آسیا خاطرنشان‌کرد: در دو سه ماه گذشته یکی از دغدغه‌های من ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز بود و برای آماده‌سازی این استادیوم، کارهای باقی مانده بسیاری وجود داشت. به هر حال بحث آبروی کشور مطرح بود و این موضوع بازتاب بین‌المللی هم داشت که خوشبختانه با کمک استاندار محترم توانستیم ورزشگاه را آماده کنیم که جا دارد از زحمات و حمایت های ایشان تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه گفت: از روسای هیئت‌ها می‌خواهم به آمار توجه کنند، چرا که در نهایت این آمار است که عملکرد ما را تعیین می‌کند. وزارت ورزش و جوانان هم به آیتم‌هایی امتیاز می‌دهد که مستندات آن نیز وجود داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که برخی از روسای هیئت‌ها به ماده 88 بی‌توجهی کرده‌اند، عنوان کرد: هیات‌های شهرستانی به 80 درصد از تعهدات خود در این زمینه عمل کرده‌اند ولی برخی هیئت‌های استانی در این بخش ضعیف بوده‌اند که این موضوع یکسری مشکلات هم به وجود آورده است بر همین اساس کمیسیون ماده 88 را راه اندازی کرده ایم که این موارد پیگیری شود.

وی با اشاره به لزوم میزبانی مسابقات مختلف در خوزستان تصریح کرد: تا آن‌جا که در توان‌تان است میزبانی مسابقات را به عهده بگیرید چرا که می‌دانید كه این میزبانی‌ها می‌تواند مزایای خوبي داشته باشد.

برچسب ها: تغییر ، برنامه ریزی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.