سینمایی های " ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 1" ،"فرار از سیاره زمین" و"سینمایی تام وجری ولوبیا ی سحر آمیز" روز سه شنبه 27 اسفند از شبکه پویا پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه پویا ،ابوالفضل علم بیگی مدیر تامین شبکه پویا گفت:این شبکه برای ایجاد شرایط مفرح و شاد در ساعات بعد از ظهر و غروب امروز 27 اسفند، 3 فیلم سینمایی جذاب و شاد و مهیج را به ترتیب و پشت سر هم از ساعت 17:15 پخش خواهد کرد.

فیلم سینمایی" ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی " فردا ساعت 17:15 ازشبکه پویا پخش می شود.

انیمیشن سینمایی ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی به کارگردان:کریس میلر ، فیل لرد با تکنیک سه بعدی با زمان 90دقیقه در سال 2009 تولید و هم اکنون درکنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

داستان این انیمیشن در باره مخترع جوانی است که از کودکی دست به اختراعات عجیب غریب می زده و ناموفق بوده است، اینبار بر اساس احتیاج مردم شهر و هنگامیکه آنها فقط توانایی خرید غذاهای ارزان مانند ساردین رادارند ،دستگاهی را اختراع می کند که آب را به غذا تبدیل می کند و تبدیل به یک قهرمان محلی می شود اما...

انیمیشن "فرار از سیاره زمین " دومین سینمایی تدارک دیده شده شبکه پویا ست که قرار است فردا ساعت 18:40 از شبکه پویا پخش شود.

سینمایی" فرار از سیاره زمین" به کارگردانی کارل برانکر با تکنیک 3 بعدی در سال 2013 تولید و هم اکنون در کنداکتور شبکه پویا قرار گرفته است.

داستان این انیمیشن درباره موجودی فضایی است که برای تحقیق به سیاره زمین آمده ولی توسط آدمها ی جنایتکار ی دستگیر می شود .در ادامه داستان برادر اوبرای نجاتش به سیاره زمین می آید . که ......

سینمایی "تام جری و لوبیای سحر آمیز"عنوان اخرین سینمایی شبکه پویا است که قرار است ساعت 20:10 ار شبکه پویا پخش شود.

انیمیشن سینمایی" تام جری و لوبیا سحر آمیز عنوان" به کارگردانی اسپایک برنت با تکنیک دو بعدی در سال 2013 تولید ودر کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

داستان انیمیشن حول محور جک می چرخد که می خواهد شهر قصه را که پدرش آنرا به صورت یک پارک تفریحی در اختیار مردم می گذاشته از ورشکستگی نجات دهد.

و تصمیم می گیرد که گاوش را بفروشد . کشاورزی گاو را در قبال چند دانه لوبیا از او می خرد و جک به همراه دوستانش تام و جری لوبیا را می کارند و بعد از سبز شدن ،به دنیای دیگری می روند.....

برچسب ها: شبکه ، پویا ، بارش ، پخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدارمین حسینی
۱۴:۰۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
لطفا کاری کنید که ما راهت تر توی اینترنت برنامه های کودک شما را ببینیم.
آخرین اخبار