مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی گفت: با تشکیل اتاق فکر کودکان کار و خیابان به طور ساختارمند از دیدگاه‌های نهادهای مدنی در این حوزه استفاده می‌شود.

روزبه کردونی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: با توجه به تأکید وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی به زودی اتاق فکر کودکان کار و خیابان شکل خواهد گرفت تا به صورت ساختارمند از دیدگاه‌های نهادهای مدنی، اصحاب رسانه و چهره‌های دانشگاهی در این حوزه استفاده شود.
 
وی افزود: در این راستا همچنین تشکیل شورای ساماندهی کودکان خیابانی می‌تواند اقدامی مهم در جهت ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های دولتی و تدوین و اصلاح قوانین مرتبط با کودکان خیابانی باشد.
 
مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در حوزه مسائل اجتماعی و به ویژه معضل کودکان خیابانی نمی‌توان انتظار داشت تمامی مشکلات یک شبه و با ارائه دستورالعملی خاص حل شود بلکه همان طور که تجارت بین‌المللی در این حوزه نشان می‌دهد برای به ثمر نشستن برنامه‌ها و طرح‌های حمایتی از کودکان باید صبر کرد چرا که این پدیده در طول زمان و به تدریج قابل حل شدن است.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: مشکل ، کودکان ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار