تاکنون 250 فروند شناور تفریحی برای ایام نوروز ساماندهی گردیده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به 500فروند افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در جلسه ساماندهی شناورهای تفریحی سواحل مازندران در ایام نوروز موضوع ایمنی سفرهای دریایی را مهمترین دغدغه مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد.

سعید کیاکجوری با اشاره به سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه توسعه گردشگری و افزایش سفرهای ایمن دریایی،بر لزوم همکاری مراجع ذیربط در زمینه ساماندهی تردد شناورهای تفریحی و مسافری در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم تعامل بیشتر بین ارگان های دولتی و خصوصی فعال در عرصه دریانوردی برای پیشگیری از سوانح دریایی خاطر نشان کرد: مدیران تعاونی ها و مالکان شناورهای تفریحی نقش مهمی در برخورد با تخلف های احتمالی از سوی برخی افراد خاطی و غیر مسئول دارند و همکاران ما نیز در اداره کل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی در راستای افزایش ایمنی سفرهای دریایی هستند.

درادامه سرهنگ فریدون دینه سری فرمانده دریابانی شهرستان نوشهر طی سخنانی با اشاره به افزایش روزافزون شناورهای تفریحی درسواحل غرب مازندران اظهار داشت:تاکنون 250فروند شناور تفریحی برای ایام نوروز ساماندهی گردیده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به 500فروند افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بررسی قابلیت حمل مسافر و دریانوردی شناورها لازمه تأمین ایمنی است بر لزوم رعایت اصول ایمنی در بخش مسافرت های دریایی تأکید کرد.

در پایان مسایل و مشکلات تعاونی های قایق های تفریحی در زمینه فعالیت های قایقرانی، جت اسکی رانی و .. با حضور مسئولین ذیربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

انتهای پیام ////

برچسب ها: شناور ، تفریحی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.