برنامه "استوديو سفر" نوروز امسال به بررسي و ارزيابي وضعيت رستوران هاي بين راهي و خدمات آژانس هاي مسافرتي مي پردازد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ا ز روابط عمومي راديواقتصاد ،نوروز زمان مناسبي براي گشت و گذار در طبيعت و بهره مندي از مواهب الهي در فصل بهار است البته در اين زمان فرصت مناسبي براي صنعت گردشگري به وجود مي آيد.

برنامه "استوديو سفر" با درنظرگرفتن فرصت ايجادشده با استفاده از رسانه به عنوان ابزاري موثر در رونق بحث سفر و گردشگري اين برنامه را با محوريت صنعت گردشگري تقديم شنوندگان راديو اقتصاد مي كند.

استوديو سفر در قالب ميزگردي فني و حرفه‌اي به معرفي و معضلات صنفي در گردشگري مي پردازد و براي آنها راهكار عملي و علمي ارائه ميكند كه البته در اين برنامه به بحث حقوق گردشگران نيز اشاره مي شود ؛ به‌عنوان مثال اگر هنگام خريد تور مسافرتي، مسافران با مشكلاتي برخورد كردند، نهاد پاسخگو كيست و چگونه مي‌توانند به حق و حقوق خود برسند.

ار تباط با فعالان عرصه اقتصادي اصلي‌ترين هدف استوديو سفر است و از آنجا كه صنف دفاتر خدمات مسافرتي با تمام صنوف ديگر در صنعت گردشگري در ارتباط است، انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي ايران به‌عنوان باني استوديو سفردر برنامه است .

محمدحسن كرماني، رئيس هيات مديره انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي ايران ـ كه به‌عنوان كارشناس مجري در اين برنامه حضور دارد.

توجه به تجربه فعاليت اقتصادي در صنعت گردشگري ، برطرف كردن معضلات و مشكلات صنف مورد نظر ،بيان برخي مشكلات در زمينه صنف گردشگري بخصوص مسائل مربوط به آژانس‌هاي مسافرتي ، گفتگو با فعالان اقتصادي و مسئولان از محورهاي موضوعي اين برنامه است.

در ايام نوروز نيز محور اصلي بحث در برنامه "استوديو سفر" بررسي زيرساخت هاي گردشگري در كشور و توسعه پايدار براي گردشگري و نظارت و ارزيابي اين صنعت با تكيه به بخش رستوران ها و آژانس هاي خدمات مسافرتي است.

در اين برنامه وضعيت رستوران هاي بين راهي مورد ارزيابي قرار مي گيرد و شنوندگان مي توانند دغدغه هاي خود رادر اين زمينه با برنامه سازان اين برنامه درميان بگذارند.

از ديگربخش هاي اين برنامه پرشنونده و جذاب مي توان به بخش كارشناسي محمد علي اينانلو كارشناس اكوتوريسم ؛كوله پشتي، تريبون آزاد، حرف حساب و چمدان اشاره كرد.

گفتني است "استوديو سفر" به تهيه كنندگي ستاره جوادي سه شنبه هر هفته ساعت 19:10روي موج اف ام رديف 98 مگاهرتز از راديو اقتصاد روي آنتن مي‌رود.


انتهای پیام


برچسب ها: رادیو ، گردشگری ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار