منطقه نمونه گردشگری نودشه در شهرستان پاوه یکی از 50 منطقه نمونه گردشگری استان است که از ویژگیهای قابل توجه ای برای سرمایه گذاری برخوردار می باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: محورهای گردشگری، جاذبه های کوهستانی، پوشش گیاهی و طبیعی مصنوع (باغات)، ارتفاعات زیبا و مسیر کوهنوردی از جمله ویژگیهای بارز منطقه نمونه گردشگری نودشه است.

محمدرضا ستایش فر ادامه داد: همچنین ارتفاعات و صخره های زیبا، آب و هوای مطبوع و دل انگیز، طبیعت زیبا و بکر و چشمه های روان و خروشان از دیگر ویژگیهای منطقه نمونه گردشگری نودشه می باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با اشاره به مزیت ها، فرصت ها و قابلیت های این منطقه نمونه گردشگری گفت: قابلیت کوهنوردی، کایت سواری، برگزاری تورهای علمی، انجام تورهای موتور سواری و دوچرخه سواری کوهستان، وجود باغات میوه، فعالیت شکار و طبیعت، وجود چشمه های آب و جویبارهای روان در منطقه، تنوع پوشش گیاهی، امکان به وجود آوردن بستر مناسب جهت ایجاد کمپ های زمستانی و تابستانی تنها بخشی از مزیت ها، فرصت ها و قابلیت های منطقه نمونه گردشگری نودشه است.

ستایش فر در خصوص زمینه هایی که برای سرمایه گذاری در این منطقه نمونه گردشگری وجود دارد، افزود: در این منطقه زمینه سرمایه گذاری برای ایجاد و احداث کمپ ورزش کوهنوردی، احداث مجتمع تفریحی توریستی، احداث مرکز همایش ها، کمپینگ، ویلا، احداث فضاهای فرهنگی و تجاری، احداث فضاهای ورزشی و احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی وجود دارد.

وی در خصوص زیر ساخت های مورد نیاز در این منطقه نمونه گردشگری گفت: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان از سرمایه گذاری در این منطقه نمونه گردشگری حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد.

برچسب ها: کرمانشاه ، گردشگری ، نودشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.