رئیس سازمان داوطلبان از مشارکت ۳ هزار داوطلب جمعیت هلال احمر در اجرای برنامه ملی مروجین سلامت ویژه پیشگیری از حوادث و خطرات مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  فرحناز رافع گفت: مراسم چهارشنبه آخر سال در گذشته مایه شادی مردم بود و شاید ارزانترین جشن ملی به شمار می‌رفت، ولی اکنون تبدیل به معضلی شده است که هر سازمان مسئولی باید از زاویه دید خود به آن نگاه ‌کند.

وی افزود: این سازمان حضور پر رنگ‌تر داوطلبان و نیروی متخصص و روانشناسان خود را برای مشاوره در اماکن و معابر پرتردد در این ایام تدارک دیده است تا از این راه ضمن این که مردم در این جشن شرکت می کنند، تعادل برقرار شود و به مرور زمان، عقل جمعی بر اشتباهات احساسی جوانان و نوجوانان غلبه کند.

رافع ادامه داد: سه سال است که سازمان داوطلبان با اجرای برنامه ملی مروجین سلامت، اقداماتی را با همکاری معاونت فرهنگی نیروی انتظامی و آموزش و پرورش برای کاهش خطرات یاد شده انجام می دهد و امسال ۳۰۰۰ داوطلب در ۱۵۰۰ چادر و پایگاه اطلاع رسانی ثابت و سیار در سطح کشور مستقر شده و بحث آموزش و اطلاع‌رسانی به جوانان و نوجوانان و والدین آنها در استفاده از مواد آتش‌زا و منفجره را برای بهره مندی ۱۴۴ هزار نفر از مراجعه کنندگان آغاز کرده اند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر اظهار داشت: در دو سال گذشته با اجرای این برنامه در کلانشهرها، اقدامات انجام شده نتایج مثبتی را در پی داشت و امروز خوشحالیم که به جای پاک کردن صورت مسئله، حضور موثر داوطلبان متخصص را از نوجوانان و جوانانی که ممکن بود خدای ناکرده آسیب ببینند، دریغ نکردیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: داوطلب ، احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار