اپل برنامه ویژه ای برای ورود به حوزه سلامت دارد و در حال طراحي نرم افزاري است كه کمک زیادی به بررسی وضعیت سلامت بدن خواهد کرد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مدیر اجرایی اپل اخیرا اظهار داشته است که این شرکت برنامه وسیعی برای 2014 دارد, اما دشوار است که بتوانیم حوزه های مرتبط با این خبر را حدس بزنیم. تصویر جدیدی که از نرم افزار جدید سلامتی و تندرستی منتشر شده است, حوزه جدید تلاش اپل را مشخص خواهد کرد.


سایت 9to5Mac با ارائه تصویر این نرم افزار امکان ورود ان را تایید می کند. اما به خاطر داشته باشید که در صورت صحت ماجرا, هیچ تضمینی وجود ندارد که این نرم افزار به بازار وارد شود و اگر تصمیم شرکت بر حضور ان در بازار باشد, این نرم افزار احتمالا به همراه iOS8 ارائه خواهد شد.
بر اساس تصویر ارائه شده، این نرم افزار 11 حوزه سلامتی و تندرستی را پوشش می دهد. به علاوه اینکه شامل یک (emergency card) است که می تواند در شرایط ضروری مورد استفاده پزشکان متخصص قرار گیرد. سوال مهم این است که اطلاعات ورودی این نرم افزار چگونه تهیه می شود؟
 بعضی از این اطلاعات مانند فعالیت ها از طریق خود iPhone به دست می اید, اما بیشتر این اطلاعات مانند فشار خون را نمی توان تنها از طریق گوشی کسب کرد. پس از لحاظ منطقی فرض می کنیم که باقی اطلاعات از طریق iWatch افسانه ای یا تجهیزات جانبی مانند Nike Fuelband یا Fitbits ارائه خواهد شد.
 
برخی از توانایی های این نرم افزار:
 
بررسی وضعیت قلبی از طریق فشار خون و ضربان قلب
نظارت بر قند خون
مشخص کزدن میزان تنفس و جذب آب بدن پیگیری ساعات خواب

این نرم افزار می تواند بازار بزرگی برای این شرکت فراهم کند. نظر خود را درباره ورود اپل به حوزه سلامت بیان کنید.

گزارش از پیمان مولاویردی
برچسب ها: اپل ، سلامت ، فن اوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار