معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت‌های شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه را تکاملی دانست و بر ضرورت همگرایی و تعامل بیشتر میان بخش‌های مختلف این نهاد تأکید کرد.

 محمدرضا موالی‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور دستیابی به شرایط مطلوب‌تر باید تمامی ارگان‌ها و بخش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره در تعامل و همگرایی مستمر با یکدیگر باشند و در این راستا شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه از آغاز کار تاکنون روندی تکاملی داشته است.
 
وی در ادامه تصریح کرد:‌ با توجه به حجم سنگین وظایف انسجام نیروها در راستای دستیابی به اهداف سازمانی به عنوان عاملی حیاتی محسوب می‌شود زیرا رابطه مستقیمی میان حرکت هماهنگ از یک سو و سرعت دسترسی به اهداف از سوی دیگر وجود دارد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چشم‌انداز روشنی روبروی ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد و با شناختی که از سطح دانش، بینش و مسئولیت‌پذیری کارکنان است، این اطمینان وجود دارد که در سایه همدلی و وحدت قادر خواهیم بود به اقدامات بزرگی دست زده و شاهد اقدامات خوبی در جامعه باشیم.
 
انتهای پیام/  
 
 
 

برچسب ها: اهداف ، تعاون ، کار ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار