با حکم "اصغر آب‌خضر" صورت گرفت؛

انتصاب "مولاوردی" به سمت مسئول ستاد بزرگداشت هفته زن

با حکم قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی"شهیندخت مولاوردی" به سمت "مسئول ستاد مرکزی بزرگداشت هفته زن و روز مادر" منصوب شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، "شهیندخت مولاوردی" معاونت زنان و خانواده رئیس‌جمهور  با حکم "اصغر آب‌خضر" "قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی" به سمت "مسئول ستاد مرکزی بزرگداشت هفته زن و روز مادر" منصوب شد.

در حکم انتصاب مولاوردی این طور آمده است:

به موجب این حکم، سرکار عالی را که از مدیران متعهد و دارای تجارب مفید و کاربردی ممتد در امور بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشید، به سمت "مسئول ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر" منصوب می‌نمایم.

"آب‌خضر" در قسمت دیگر این حکم انتصاب اظهار امیدواری کرده است تا با سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرای هرچه مطلوب‌تر و همکاری صمیمانه با تمامی مراکز ذی‌ربط در امور مربوط به بزرگداشت این هفته به ویژه ایام ولادت حضرت صدیقه کبری (سلام‌الله علیها)؛ شاهد برپایی مراسم و جشن‌های متناسب و در خور شأن بانوان میهن اسلامی‌مان در سراسر کشور باشیم.

در پایان "اصغر آب‌خضر" برای مولاوردی و سایر مسئولان خدوم و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو توجهات حضرت ولی عصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف" و منویات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی سلامت، سعادت و مزید توفیقات را از آستان خداوند متعال درخواست کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرکار ، عالی ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار