مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: روستائیانی که 15 سال حق بیمه پرداخت کرده و به سن 65 سالگی رسیده باشد بازنشسته اعلام و مستمری دریافت می کنند.

سید حمید کلانتری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: یکی از خدماتی که از سوی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان ، کشاورزان و عشایر ارائه می شود، خدمت بازنشستگی است به طوری که هر فرد روستایی که 15 سال حق بیمه پرداخت کرده باشد و به سن 65 سال نیز رسیده باشد بازنشسته اعلام و مستمری دریافت  خواهد کرد.
 
وی در ادامه به دیگر خدمات این صندوق به روستائیان، کشاورزان و عشایر اشاره و تصریح کرد: خدمات بیمه ای از کارافتادگی که ناشی از بیماری و یا کار باشد نوع دیگر خدمت رسانی این صندوق است همچنین ارائه مستمری به اعضای خانواده فرد بیمه شده که  فوت کرده باشد سومین خدمت این صندوق است که بازماندگان تعلق می‌گیرد.
 
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر خاطر نشان کرد: ما در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان سعی داریم تا 80 درصد کارهایی که در محدوده تهران انجام می شود را به سایر استانهای کشور واگذار کنیم و به سمت کارگزاری محوری و تقویت آموزش آنها به پیش برویم.
 انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار