پژوهشگران صنعت مد و لباس با بهره‌گیری از نرم افزارهای منحصر به فرد روی یک گوشی هوشمند یک تحول عظیم در صنعت ساخت لباس‌های درخشان و تغییر رنگ دهنده ایجاد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فناری های نوین باشگاه خبرنگاران؛ یک شرکت تولید کننده‌ی پوشاک به تازگی اعلام کرده که لباس‌هایی هوشمند تولید نموده که می‌تواند با استفاده از نرم افزار گوشی تلفن همراه تغییر رنگ دهند.


 
گفتنی است، فردی که لباس‌های این شرکت را به تن می‌کند قادر است با استفاده از نرم افزار موجود بر روی گوشی iphone خود رنگ لباسش را تغییر دهد و آب را نورانی و تاریک نماید.


 
بررسی‌ها نشان می دهند، در ساخت این لباس‌های هوشمند از نوارهای نایلونی ویژه استفاده شده که قابلیت تغییر رنگ را پیدا می کنند. این پارچه هوشمند توسط یک باتری در بدنه‌ی خود تامین انرژی مورد نیاز را انجام می‌دهد و یک تحول عظیم به ادعای سازنده گان خود در زمینه صنعت مد و لباس است.


 
طراحان این لباس در نظر دارند که در آینده انواع وسایل مانند ساعت هوشمند، عینک و حتی جواهرات تغییر رنگ دهنده را تولید نمایند.
 
در این لباس و در الیاف نایلونی آن بش از 500 سنگ کریستالی و همینطور 2000 چراغ LED به کار رفته است اما حرارت و با مشکل سلامتی برای فرد کاربرد ایجاد نخواهد کرد.
 
 استقبال جهانی از این پارچه و لباس‌ها به ویژه بین ستارگان مشهور سینمای به شدت بالا بوده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گوشی ، هوشمند ، لباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.