شبکه یک در آخرین روز سال 92 و در ویژه برنامه بهارستان با دعوت چهره های محبوب سینمایی و همچنین خوانندگان ترانه های معروف سنتی و پاپ به استقبال نوروز 93 می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ شبکه یک در آخرین روز سال 92 و در ویژه برنامه بهارستان با دعوت چهره های محبوب سینمایی و همچنین خوانندگان ترانه های معروف سنتی و پاپ به استقبال نوروز 93 می رود.

اجرای این برنامه را که  از ساعت 19:20 روز پنجشنبه 29 اسفند بطور زنده پخش می شود را پدرام کریمی برعهده دارد و بازیگرانی چون  اکبر عبدی، امین حیایی، رضا عطاران ، اشکان خطیبی و دیگر بازیگران فیلم های سینمایی که در ایام نوروز روی پرده سینما ها می رود، در بهارستان حضور دارند.

فریدون آسرایی  حمید حامی، مهدی یغمایی، محمد اصفهانی، بهنام صفوی نیز بعنوان خوانندگان محبوب کشور در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک حضور دارند و ترانه های بهاری و زیبایی را بطور زنده اجرا می کنند.

اهدای تندیس سیب طلایی به برترین های مشاغل از جمله برترین کارمند، برترین روزنامه نگار، برترین راننده تاکسی و ... از بخش های برنامه بهارستان شبکه یک است که در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تهیه شده است.
دست اندرکاران برنامه بهارستان عبارتند از: تهیه کننده : احسان ارغوانی، کارگردان: اشکان خطیبی،تیتراژ: بهروز صفاریان


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار