مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با تلاشهای صورت گرفته ودر راستای تحقق اصول و تعامل با سایر دستگاه‌ها طی شش ماه فعالیت موفق به جبران کسری بودجه تامین اجتماعی که طی دوسال گذشته بوجود آمده بود شدیم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید تقی نوربخش در نشست خبری امروز که درمحل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد گفت: با تلاشهای صورت گرفته در بدنه سازمان و در راستای تحقق اصول و تعامل با سایر دستگاه‌ها نظیر وزارت بهداشت و وزارت اقتصاد طی شش ما ه فعالیت موفق به جبران کسری بودجه سازمان تامین اجتماعی که طی دوسال گذشته سازمان با آن درگیر بود شدیم ودر این جبران کسری هیچ یک از اموال سازمان به فروش نرفت ودر ارائه خدمات به مستمری بگیران نیز هیچگونه خللی بوجود نیامد.

وی افزود:این موفقیت همچنین با ایجاد تغییرات مهم درسطح معاونت‌های سازمان و شرکتهای وابسته و بدون استقلال صورت گرفته است.

نوربخش در ادامه به دیگر خدمات ارائه شده از سوی این سازمان در سال 92 پرداخت و گفت: در بهمن ماه سال جاری شاهد تحت پوشش قرار گرفتن 50 درصد از داروهای موردنیاز در درمان نازایی بودیم همچنین در خصوص ارائه خدمات بیمه ای به بیماران سرطانی نیز خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شد همچنین از لحاظ پرداختها نیز با اقدامات لازم بخشی از قوانین که به دلیل عدم شفافیت قابل اجرا نبود تصحیح و طی دو هفته گذشت ابلاغ شد.

وی همچنین در خصوص کارهای سخت و زیان آور اظهار داشت: با بررسی‌های کارشناسانه پیشنهاداتی از سوی سازمان به کمیسیون اجتماعی دولت ارائه شد که در آینده‌ای نزدیک اجرایی میشود همچنین بررسیهای لازم در زمینه بازنشستگی افراد کمتر از ده سال خدمت نیز صورت گرفت و در زمینه بخشودگی جرائم نیز از دی ماه افراد مشمول می توانند از مزایایی آن بهره مند شوند.

نور بخش تاکید کرد: با ایجاد تعادل لازم در پرداختها با مراکز طرف قرار داد با سازمان در وضعیت مطلوبی قرار داریم و با دراختیار داشتن یک ذخیره احتیاطی مناسب برای سال آینده از ابتدای سال با مشکلاتی در زمینه منابع مواجه نخواهیم بود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه با ادغام بیمه ها مشکلی حل نمیشود خاطر نشان کرد: ما باید  خدمات را در بیمه تامین اجتماعی گسترش داده و از این طریق به رفاه بیشتر هموطنان اقدام کنیم.

گفتنی‌ایست؛ درحال حاضر 38 ملیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و مشمول دریافت مستمری و خدمات درمانی هستند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: جبران ، گسری ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار