وزارت امور خارجه چین اعلام کرد مالزی باید دامنه جستجوهای خود را برای یافتن هواپیمایی که با 239 مسافر ناپدید شد، افزایش دهد و توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری رویترز در خبری فوری از پکن گزارش داد:وزارت امور خارجه چین روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد مالزی باید دامنه جستجوهای خود را برای یافتن هواپیمایی که با 239 مسافر ناپدید شد، افزایش دهد و توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه کند.

هونگ لی سخنگوی وزارت امور خارجه چین در کنفرانسی خبری در پکن اعلام کرد سفیر چین در کوالالامپور روز دوشنبه  با وزیر امور خارجه مالزی دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش، بیش از دو سوم مسافران هواپیمای ناپدید شده خطوط هواپیمایی مالزی چینی بودند. مقامات مالزی در حال انجام تحقیقاتی درباره پیشینه خلبان ها و کارکنانی است که در این هواپیما فعالیت می کردند تا بتوانند سرنخ هایی درباره تغییر مسیر این هواپیما بیابند.

با گذشت یک هفته از ناپدید شدن این هواپیما هنوز هیچ سرنخی به دست نیامده است اما مأموران تحقیق بر این باورند شخصی که اطلاعات کاملی از هواپیما و مسیر آن داشت ، این هواپیما را به سوی دیگری هدایت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار