گروه صنعتی انتخاب موفق شد در سیزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، برای سومین سال پیاپی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ،در این خصوص مدیرعامل شرکت "انتخاب سرویس حامی" با تأکید بر اینکه مشتریان باید بیش از گذشته به حقوق خود واقف شوند، گفت: گروه صنعتی انتخاب با دارا بودن ۳۰ دفتر خدماتی و ۷۰۰ نمایندگی در سراسر کشور در زمینه ارائه خدمات به مشتریان از لحاظ کمی و کیفی همواره پیشتاز بوده است، چرا که معتقدیم خریدار و مصرف کننده نباید پس از خرید کالا رها شود.

پیمان فیاض گفت: گروه صنعتی انتخاب به عنوان یک تولید کننده مطرح، می کوشد از لحاظ ضمانت و پشتیبانی عملکرد مناسبی داشته باشد، برای مثال ضمانت ۲ ساله و پشتیبانی ۸ ساله به طور مداوم وجود داشته و خوشبختانه رضایت خریداران را جلب کرده است.

گفتنی است؛ گروه صنعتي انتخاب اصفهان بزرگ‌ ترين توليدكننده لوازم خانگي كشور با 8 كارخانه توليدي با مساحت 450 هزار مترمربع، 17 شركت بازرگاني- خدماتي و عرضه بيش از 250 قلم لوازم خانگي از قطب‌هاي بزرگ صنعتي ایران به شمار مي‌آيد. محصولاتی نظیر اسنوا، حایر، دوو، بست و تکنوگاز در این مجموعه صنعتی ساخته می شود./ش


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، مصرف ، کنندگان ، گروه ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.