معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه تا 15 فروردین ماه برگزار می شود، گفت: یکی از اهداف اجرای این طرح ، ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی از برپایی نمایشگاه آرامش بهاری در دو هزار امامزاده در کشور خبر داد و اظهار داشت: مراسم معنوی آیین تحویل سال نو در یکهزار و 889 امامزاده برگزار، و سفره های هفت سین فاطمی در این امامزاده ها گسترده می شود.

وی همچنین از برپایی خیمه های معرفت و پاسخگویی به مسائل شرعی در 800 امامزاده را از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری بیان کرد و اظهار داشت: هدف از طرح یاد شده، نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هدف از اجرای طرح آرامش بهاری را ترویج سبک زندگی اسلامی اعلام کرد وگفت: طرح مذکور در قالب 12 موضوع چون عفاف و حجاب، نماز ، ازدیاد جمعیت، تربیت فرزندان و ... اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری صرفا به مناسبت عید نوروز نیست بلکه بستری برای ارتقا سطح معارف و معرفتی مردم است.

شرفخانی با بیان اینکه 800 امامزاده در سطح کشور از زائرسرا برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: به جز زائرسراها، در بسیاری از امامزادگان امکانات اولیه برای اسکان مسافران نوروزی نیز فراهم شده است.

وی یاد آور شد: سال گذشته پنج میلیون مسافر نوروزی در امامزادگان سراسر کشور اسکان یافتند که پیش بینی می شود امسال این تعداد افزایش یابد.
برچسب ها: فرهنگی ، ترویج ، اهداف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار