"فهد جاسم الفریج" وزیر دفاع سوریه به توطئه گران که امنیت این کشور را هدف قرار داده اند ، هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد:  وزیر دفاع سوریه به توطئه گران که امنیت این کشور را هدف قرار داده اند ، هشدار داد.

فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح ارتش سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: پس از چند عملیات ویژه از سوی ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع ملی امنیت و آرامش به شهر یبرود و اطراف آن در شمال ریف دمشق بازگشت .

"وفاء شبونی" گزارشگر این شبکه در گزارشی در این باره گفت: ارتش سوریه پس از پاکسازی شهر یبرود، عملیات پاکسازی جنوب و غرب این منطقه را بزودی آغاز خواهد کرد.

وی افزود: ارتش سوریه در حال پازکسازی منطقه «فلیطه» در غرب یبرود است و از سوی دیگر عناصر تروریستی پس فرار از بیرود در مناطق عرسال الورد و رنتوس پراکنده شدند.

واقعیت این است که ارتش سوریه پس از پاکسازی شهر یبرود و اطراف آن از منطقه القلمون آسوده خاطر شده است و چشم به پاکسازی مناطق دیگر دوخته است.

"فهد جاسم الفریج" وزیر دفاع سوریه در نخستین لحظات پاکسازی شهر یبرود در این شهر حاضر شد و در جریان عملیات ارتش سوریه در این منطقه قرار گرفت، وی در این باره گفت: ما الآن در مرکز شهر یبرود قرار داریم و واقعیت حضور ما در اینجا برای جشن گرفتن این پیروزی است.

وی افزود: همچنین خوشحال هستم  که شخصا پیام بشار اسد رئیس جمهور سوریه را برای نیروهای ارتش منتقل کنم و به آنها بگویم که رئیس جمهور سوریه اعتماد و اطمینان کامل به فرزندان سوریه برای انجام مأموریت سخت دارد و بزودی همه خاک سوریه از وجود باندهای مسلح پاکسازی خواهد شد.

وزیر دفاع سوریه در ادامه گفت: یبرود پایگاه مهمی برای عناصر تروریستی قلمداد می شد، زیرا مراکز فرماندهی تروریست ها در این منطقه مستقر بود و نیز آموزش و آماده کردن عناصر مسلح برای اعزام به مناطق دیگر در یبرود انجام می شد.

از این رو پاکسازی شهر یبرود و مناطق اطراف آن از اهمیت ویژه ای برخودار بود، در نتیجه نیروهای مسلح ارتش سوریه با راهنمایی های ریاست جمهوری عملیات پاکسازی یبرورد را آغاز و امروز به طور کامل پایان یافته است.

وزیر دفاع سوریه افزود: به آنهایی که در داخل و خارج سوریه از این توطئه علیه ملت ما حمایت می‌کنند می گویم که سوریه بزودی همه نقشه های آن‌ها را از بین خواهد برد.

وی خاطر نشان کرد: هرچه امکانات توطئه گران بزرگ و تجهیزاتی که در اختیار آن‌ها پیشرفته  باشد، اراده ما برای پیروزی و سرنگونی آن‌ها بزرگتر است.

خبرنگار الاخباریه در این گزارش بخشی از اقدامات عناصر تروریستی در شهر یبرود اعم از تخریب کلیساها و مناطق تاریخی را به تصویر کشید.

عناصر تروریستی در مناطق مختلف شهر یبرود و اطراف آن مین و تله های انفجاری گسترده ای قرار داده دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار