وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از جان کری وزیر خارجه آمریکا و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در زمینه مذاکرات سازش بین فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی روسیا الیوم،همزمان با تجاوز نیروهای رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی موشه یعالون وزیر جنگ این رژیم از جان کری وزیر خارجه آمریکا و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در زمینه مذاکرات سازش بین فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی شدیدا انتقاد کرد.

 موشه یعالون گفت: با وجود محمود عباس نمی توان به توافقنامه نهایی که در آن کشور یهودی اسرائیل به رسمت شناخته شود رسید.

یعالون با انتقاد از جان کری گفت: اسرائیل تنها در زمینه آزادی اسرای قبل از توافقنامه اسلو متعهد است. 

از سوی دیگر نیروهای صهیونیست به همراه گروه‌های تندرو و افراطی یهودی به مسجد الاقصی تعرض کردند که بر اثر آن  جوانان فلسطینی با آنها درگیر شدند و در نتیجه 3فلسطینی در این درگیریها زخمی شدند.

سامی ابودیاب خبرنگار روسیا الیوم در گزارش خود گفت: این تجاوزهای روزانه به مسجد الاقصی از سوی گروههای تندرو و افراطی اسرائیلی که از حمایت دولت اسرائیل و ارتش این رژیم برخوردارند صورت می گیرد.

اسرائیل می خواهد اهداف خود را با تحمیل شرایط موجود در داخل مسجد الاقصی به اجرا درآورد و می خواهد این مسجد را بین مسلمانان و یهودیان به دو قسمت مساوی تقسیم کند .

با استمرار این سیاستهای اسرائیل می بینیم که نمازگزاران فلسطینی هر روز در معرض حملات نیروهای اسرائیلی قرار می گیرند. نیروهایصهیونیست فلسطینیان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و یا اینکه مانع ورود آنها به مسجد الاقصی می شوند یا اینکه از گاز اشک آور و بمبهای صوتی برای متفرق کردن آنان استفاده می کنند. سربازانرژیم صهونیستی تلاش می کنند مانع حضور فلسطینیان در مسجد الاقصی شوند تا این مسجد جولانگاه یهودیان شود.

این تجاوزها به مسجد الاقصی همزمان با ادامه مذاکرات فلسطینی - اسرائیلی صورت می گیرد . 

ما در حال حاضر شاهد بحرانی شدن این مذاکرات با حملات روزمره به مسجد الاقصی هستیم. 
بنابراین اسرائیل می خواهد از فلسطینیان انتقام بگیرد یا اینکه آن‌ها را در برابر عمل انجام شده قرار دهد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار