معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان همدان ، گفت : طرح ساماندهی منازل استیجاری برای اسکان گردشگران و مسافران با هدف ارتقا ظرفیت اقامتی به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ ناصرالمعمار در نشست خبری با اشاره به صدور مجوز به مدت 6 ماه برای منازل استیجاری  افزود : علاقه مندان برای دریافت مجوز در دو مرحله ی امنیت و بهداشت منزل  و صلاحیت فردی باید مورد تایید قرار بگیرند .
وی اظهار داشت : این طرح هم اکنون در روستاهای هدف گردشگری و شهر همدان در حال اجراست و به تدریج شهرستان های دیگر استان را هم زیر پوشش قرار میدهد .
وی خاطرنشان کرد : 8 کمیته برای ارائه خدمات نوروزی به مسافران آماده اند که شامل کمیته آمار و خدمات، امنیت و انتظامات، امداد و نجات، اسکان، برنامه ریزی، بهداشت و درمان ، نظارت بر خدمات عمومی و تبلیغات و اطلاع رسانی است.
معاون گردشگری و فرهنگی شهرداری همدان با بیان اینکه نصب چادر در میادین اصلی شهر همدان ممنوع است، گفت: مسافران برای اسکان به اماکن اسکان موقت و جایگزین راهنمایی می شوند .
بیاناتی افزود : طرح ممنوعیت نصب چادر در میدان های باباطاهر، بوعلی و پارک مردم شهر همدان اجرا می شود.
وی اظهار داشت : پارک های شهروند، بوستان نماز، کولاب و ارم با ایجاد تأسیساتی از جمله سرویس های بهداشتی آمادگی نصب چادر در این اماکن را دارند.
بیاناتی خاطرنشان کرد: امنیت این مکان ها با تعامل و مشارکت نیروی انتظامی تامین خواهد شد.
برچسب ها: مسافر ، اسکان ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.