رزمایش بزرگ نوروزی آمادگی هرمزگان برای برگزاری نوروز ۹۳ دربندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس این رزمایش با همکاری نیروهای انتظامی امدادی و اورژانس در محوطه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان اجرا شد.

 

در رزمایش بزرگ نوروزی آمادگی استان برای برگزاری نوروز خودروهای راهور و پلیس راه - آتش نشان و اورژانس رژه رفتند.

 

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: طرح نظم ترافیکی در جاده های برون شهری هرمزگان با ۲۰۰ دستگاه خودرو و ۵۰ دستگاه موتورسیکلت آغاز شده است.

 

سردار محمدی یگانه افزود: با اجرای این طرح گروههای موتوری در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان برای نظارت بر ترافیک ۲۴ ساعته مستقر می شوند.

 

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان بر پایی ۱۰۰ پایگاه پلیس در سراسر استان و آماده باش ۱۰ هزار نفر ازنیروهای انتظامی استان از تدابیر انتظامی هرمزگان برای برقراری نظم ترافیکی و آرامش عمومی در سراسر استان است.

 

سردار محمدی یگانه افزود:  در شب چهارشنبه پایان سال خیابانهای منتهی به پارک غدیر بندرعباس بسته می شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از مردم خواست با نظارت بیشتر فرزندانشان آنان را از انجام کارهای خطرناک برحذر دارند .

 

اعمی مدیر عامل جمعییت هلا ل احمر هرمزگان هم گفت:  از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز۹۳- ۱۴ پایگاه امداد و نجات در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان با ۲۵۰ امدادگر مستقر می شود.

نوروزی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان  گفت: ۱۲ هزار تخت در هتلها آپارتمانها و مهمانپذیرهای هرمزگان برای مسافران نوروزی آماده است نوروزی افزود بیش از ۳ هزار کلاس درس و ۵ هزار تخته چادر هم برای اسکان میهمانان نوروزی سال جدید در هرمزگان در نظر گرفته شده است ./ش
انتهای خبر/
برچسب ها: امادگی ، مهمانان ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.