معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح پلیس افتخاری در سال آینده در این استان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم رضایی، در نشست هم اندیشی رابطان دستگاه های دولتی استان چهارمحال و بختیاری با مسئولان فرماندهی انتظامی استان، افزایش مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.
وی، هدف از تشکیل پلیس افتخاری را افزایش مشارکت مردم در عرصه تامین نظم و امنیت، پیشگیری از وقوع جرم و فرهنگ سازی عمومی در این زمینه بیان کرد.
سرهنگ رضایی، با بیان اینکه قانون و دستورالعمل های تشکیل پلیس افتخاری از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به نیروی انتظامی ابلاغ شده است، افزود: پلیس در عرصه برخورد با جرایم و از جمله جرایم خشن با هیچ کس تعارف ندارد و به طور قاطع و بدون اغماض با متخلفان و اخلالگران در نظم و امنیت برخورد می کند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان تجربه موفق پلیس در اجرای طرح همیاران پلیس، تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده نیز 10 میلیون دانش آموز در قالب همیاران پلیس، در رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و کاهش جرائم مشارکت می کنند.
وی، تحقق پلیس جامعه محور را از برنامه های پلیس در تامین امنیت جامعه بیان کرد و افزود: تامین امنیت بدون مشارکت همگانی امکانپذیر نیست./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.