شهردار کاشان از آسفالت 192 هزار و 922 متر مربع متر مربع از معابر اصلی و فرعی این شهر طی یکصد روز اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از کاشان سید محمد ناظم رضوی در گفتگو با خبرنگاران گفت:این میزان معابر با 19 میلیون و 359 هزار کیلوگرم آسفالت از دی ماه تا اسفند ماه لکه گیری، ترانشه، روکش و آسفالت شد.

وی، بلوار دانش ، بلوار دانشجو، خیابان مسکن مهر، میدان عامریها، بلوار معمار، خیابان ملافتح اله، بلوار امام رضا (ص)، خیابان حریر مخمل، خیابان بهارستان فاز دو ناجی آباد، بلوار شهدا ( کمربندی) را تعدادی از این معابر برشمرد.

به گفته وی، میدان میوه و تره بار، شهرک امیر المومنین، طاهرآباد، خزاق، میدان پانزده خرداد، بلوار قطب راوندی، خیابان سالمندان، میدان پلیس بلوار بوستان فاز دو ناجی آباد، فین بزرگ و بلوار زیتون از دیگر مکان های آسفالت شده است.

شهردار کاشان آسفالت را از طرح‏های اولویت‏دار شهرداری دانست و گفت: آسفالت بیشتر این معابر بدلیل حفاری های ناشی از اجرای طرح فاضلاب شهری شرکت آبفا انجام شد که وضعیت نامناسبی در شهر ایجاد کرده بود.

ناظم رضوی، لکه گیری و آسفالت مناسب کوچه ها و خیابانهای شهر را یکی از مطالبات بحق شهروندان عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین ویژگی ‌های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری آن است که تاثیر زیادی بر منظر شهری از نگاه هر رهگذری دارد. /ش


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، آسفالت ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.