معلم فداکار بیجاری که برای مداوای سارا حادثه‌دیده از سانحه آتش‌سوزی با جان و دل تلاش می‌کند، سارای کوچک مدرسه‌اش را دست خدا برای خود می‌داند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،ثریا مطهرنیا معلم فداکار بیجاری یکشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش بیجار با بیان اینکه کار خود را در حد تقدیر و ستایش نمی‌دانم، این کار (کمک به سارا) را وظیفه ذاتی و انسانی خود عنوان کرد و گفت:  سارا دست خداوند متعال برای من بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که نسبت به وی ابراز لطف کرده‌اند، از مردم نوع‌دوست کردستان و بیجار تا خیرین در کل کشور و خارج از کشور بیان کرد: خودم را در حد این همه ابراز محبت دوستان و ایرانیان عزیز نمی‌دانم.

مطهرنیا با اشاره به هزینه‌های درمانی سارا قربان‌سرشت دانش‌آموز 8 ساله مدرسه شهید گنجیان و دیگر دانش‌آموزان تحت درمان این منطقه عنوان کرد: مسائل مالی بخشی از مشکلات این دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان است بلکه آنان با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان هستند.

وی اضافه کرد: مشکل جسمی کودکان بخشی از مشکلات این خانواده‌هاست اما کل اعضای خانواده این دانش‌آموزان از نظر روحی دچار افسردگی و به نوعی فرسودگی روحی شده‌اند و در این راستا نیز نیازمند یاری هستند.

به گفته معلم فداکار مدرسه شهید گنجیان روستای همایون بیجار، این دانش‌آموزان از نظر استعداد بسیار توانا هستند اما متأسفانه مشکل آنان، خصوصا سارا قربان‌سرشت به حدی است که از تصور همگان خارج است وگاهی ممکن است آنان را از ادامه تحصیل بازدارد.

مطهرنیا با بیان اینکه بارها برای جمع‌آوری کمک به مسئول بهزیستی و کمیته امداد و هرجایی که نقطه امیدی برای جمع‌آوری کمک در راستای مداوای سارا و دیگر دانش‌آموزان بوده است مراجعه کرده‌ام گفت: هفت بار به مجلس برای حل این مشکل خصوصا در رابطه با سارا مراجعه کرده‌ام و همچنان به یاری مسئولان امیدوار هستم.

وی با بیان اینکه سارا، دست خداوند متعال برای من بوده است، عنوان کرد: دیدن سارا و پیگیری وضعیت او بابی برای آشنایی با 8 دانش‌آموز نیازمند به کمک در راستای درمان بیماری آنان از جمله بیماری‌های چشمی و کلیوی و غیره شد و این مهم را از برکت وجود سارا می‌دانم.

این معلم دلسوز بیجاری افزود: خانواده‌های این دانش آموزان خصوصا سارا قادر به پرداخت هزینه‌های هنگفت درمانی نیستند و در این راستا از تمامی مردم ایران و مسئولان تقاضای کمک داشته و ساراهای مدرسه و شهر ما چشم امیدشان به دستان پر سخاوت آنان است.

مطهرنیا در پایان خواستار توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری در راستای حل مشکلات این دانش آموزان خصوصا سارا قربان‌سرشت شد.

لازم به ذکر است ثریا مطهرنیا معلم فداکار مدرسه شهید گنجیان روستای همایون در شهرستان بیجار استان کردستان است که با خلوص نیت سارای آسیب‌دیده از سانحه آتش‌سوزی را برای مداوا به تهران می‌برد و صبح زود خود را برای تدریس به دانش آموزان مدرسه‌اش از تهران به روستای همایون می‌رساند.

برچسب ها: سارا ، دست ، خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار