رهبر حزب محافظه کار انگلیس روز یکشنبه اعلام کرد دیویدکامرون، نخست وزیر این کشور به دنبال جلوگیری از مهاجرت گسترده در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین محدود کردن دخالت این اتحادیه در امور پلیس و نظام قضایی این کشور است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری آلمان؛ پیش از رای دادن مردم انگلیس درمورد این که آیا انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شود یا خیر، کامرون در سرمقاله مجله دیلی تلگراف هفت روش را برای تغییر وضعیت در روابط انگلیس با اتحادیه اروپا مطرح کرد.
هفت راهی که دیوید کامرون به آن تاکید کرده عبارتند از : کنترل های جدید برای جلوگیری از مهاجرت گسترده، قدرت جدید برای جلوگیری از وضع قوانین غیرضروری اتحادیه اروپا ، آزاد کردن تجارت از دخالت های رو به افزایش این اتحادیه، آزاد گذاشتن پلیس انگلیس و سیستم قضایی این کشور از دخالت های دادگاه حقوق بشر اروپا، تمرکز زدایی به جای تمرکز گرایی و همچنین لغو اصول مربوط به اتحاد نزدیکتر.
 نخست وزیر انگلیس اعلام کرد وی برای ماندن این کشور در اتحادیه اروپا تلاش خواهد کرد تا بتواند تغییراتی را برای کاهش نفوذ این اتحادیه در امور داخلی انگلیس اعمال کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار