عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: لغو اعتراض علیه فرقه ضاله بهائیت در کمیسیون امنیت ملی قابل بررسی است و بعد از آن می‌توان نسبت به عدم برگزاری این اعتراض اظهار نظر کرد.

"منصور حقیقت‌پور" عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لغو شدن اجتماع اعتراض‌آمیز به فرقه ضاله بهاییت از سوی استانداری تهران و وزارت امور خارجه گفت: مطمئنا لغو چنین اجتماعی به وزارت امور خارجه مربوط نیست و این وزارتخانه نمی‌تواند در این حیطه اقدام کند.   
 
وی تاکید کرد: اگر قرار باشد اجتماع اعتراض‌آمیزی لغو شود باید از سوی وزارت کشور صورت گیرد.   
 
حقیقت‌پور تصریح کرد: البته این موضوع آنقدر بزرگ نیست که بخواهیم به آن بپردازیم به این دلیل که شاید برخی از اقدامات این چنینی به نفع فرقه یا شخص مورد خطاب بوده و موجب بزرگ و مطرح شدن آن شود.   
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: حرف ما همواره این است که بهائیت در حدی نیست که بخواهیم احساس خطر کرده و علیه آن اقدامی انجام دهیم.   
 
نماینده مردم اردبیل خاطرنشان کرد: به هرحال این مسئله در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود و بعد از آن می‌توان نسبت به عدم برگزاری این اعتراض اظهار نظر کرد.   
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۱:۰۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
بهاییت باید نابود گردد .
آخرین اخبار