رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: هر اقدامی که از سوی خیران جامعه در حوزه سلامت صورت گیرد با توجه به کمبود منابع، دارای آثار و برکات فراوانی خواهد بود.

محمد رییس‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه مشکلات بهداشتی طی چندین سال اخیر با وجوند تلاش‌های صورت گرفته حل شده است،‌ادامه داد: جهاد یعنی اینکه تلاش از وظایف اداری و قانونی روزمره فراتر رود و با جدیت صورت گرفته روحیه جهادی و از خودگذشتگی بر عملکرد انسان‌ها حاکم باشد.

رییس زاده تصریح کرد: هر حرکتی که خیرین در حوزه سلامت انجام دهند با توجه به مشکلات منابعی و بودجه‌ای که در این حوزه وجود دارد، حتما برکات خاص خود را دارد به ویژه در خصوص بیماران مبتلا به سرطان و بیماران خاص.

وی اضافه کرد: علی‌رغم تلاش‌های خوب صورت گرفته هنوز یک مرکز جامع و کامل برای درمان این گونه بیماران نداریم و حرکت وقف در این زمینه و کمک همه آحاد مردم خصوصاً جامعه پزشکی کشور می‌تواند تاثیرگذار باشد.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خاطرنشان کرد: ما هر قدر هم در بحث درمان اقدام کنیم مناسب است و نیاز به آن وجود دارد اما اگر در ادامه همین حرکت در خصوص بهداشت و پیشگیری از سرطان صورت گیرد که مردم ما سلامت بوده تعداد مبتلایان به سرطان کم شود این افتخار بزرگتری خواهد بود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: ضرورت ، حرکت ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار