شبکه رادیویی گفت وگو در فصل رویش اندیشه‌ها و در راستای غنی سازی محتوای برنامه های خود در ویژه برنامه "عیار گفت وگو" به نقد برنامه هایش می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو گفت وگو، این شبکه با برنامه "عیارگفت وگو" در راستای غنی سازی محتوای برنامه های رادیو گفت وگو و با حضورکارشناسان زبده در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و... به نقد برنامه هایش می پردازد. 

در برنامه های تولیدشده از"عیار گفت وگو" تا کنون زمینه های مختلفی چون: دفاع مقدس، سینما، اقتصادمقاومتی، علوم انسانی، مسائل سیاسی، تاریخی، فرهنگی و...موردبررسی کارشناسان و منتقدان واقع شده است.

ساختار برنامه "عیارگفت وگو" بدین صورت است که دو کارشناس و منتقد رسانه ای درموضوع مورد نظر به بحث وگفت وگو در خصوص برنامه های شبکه می پردازند و در ادامه مسئولان ذیربط شبکه به نقدهای صورت گرفته پاسخ می دهند.

این برنامه از ابتدای سال جدید به مدت 15 روز ازساعت16:30تا17:45 به سمع مخاطبان می رسد. تهیه کننده برنامه "عیار گفت وگو" محمدجواد طالبی، هماهنگی مریم طاهری، کارشناس مجریان برنامه آقایان: علیرضا محمدی و امیرحسین راسخ هستند. شنوندگان برنامه های رادیوگفت وگومی توانندبرنامه های این شبکه رابرروی موج اف ام ردیف103.5دریافت کنند.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: شبکه ، رادیو ، رویش ، عیار ، گفتگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار