آخرین جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی امروز با محوریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛در جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی؛ شهردار زنجان با اشاره به اعلام آمادگی تمام دستگاه های مربوطه گفت: این ستاد هماهنگی در سطح کشور به صورت سراسری امروز آغاز به کار کرد.

امین افزود : شهرداری با کاشت گل در میادین شهر ، رنگ آمیزی آبنماها و راه اندازی آنها ، و همچنین لکه گیری خیابانها و رنگ آمیزی جداول برای ایام عید آمادگی خود را اعلام میکند.

مدیرکل میراث فرهنگی نیز گفت: تمامی مراکز بین راهی و اقامتی آماده ی پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی هستند و امسال هیچ گونه تغییر قیمتی در این زمینه نداریم.

رحمتی با اشاره به اینکه در مجموع طی ایام نوروز بیش از 300 ناظر با ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان همکاری دارند، افزود: 70 غرفه صنایع دستی در قالب هشت نمایشگاه در استان زنجان دایر خواهد بود.

وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال ادامه داد : پانزده روستا ی هدف گردشگری جهت احیای سنت دیرینه ی شال اندازی هماهنگ شده اند و نزدیک به چهل روستا نیز به صورت خودجوش آمادگی خود را برای این مراسم اعلام کرده اند.

در پایان مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت : از 25 اسفند راهداری نوروزی کار خود را آغاز کرده و تا 20 فروردین سال93 ادامه دارد.

باباپور خاطر نشان کرد :در ایام عید پنجاه اکیپ سیار و ثابت در کل محورهای مواصلاتی استان مستقر خواهند شد/س.

 
برچسب ها: زنجان ، استقبال ، مهمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.