رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو معتقد است؛ در نتایج مسابقات لیگ دخل و تصرفی نداشتیم و تمام نتایج در شرایط مسابقه رخ داده است.

محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: به نظر من لیگ برتر تکواندوی امسال باتوجه به وضعیت آماری که داشت نقطه عطفی بود در برگزاری مسابقات چون اکثر جوانانی که شاید اولین یا دومین سال حضورشان در مسابقات را تجربه می کردند، نتیج بسیار خوبی را کسب کردند که نشان دهنده لیگ پویای تکواندو است.

وی افزود: با حفظ لیگ پویای تکواندو پدیده سازی را داشتیم و متولدین 74 مثل پوریا عرفانیان و 75 مثل ابوالفضل یعقوبی در بین بهترین های لیگ بودند.

وی با رد احتمال تبانی در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر گفت: ممکن بود شهرداری ورامین بتواند تیم استل البرز را در بازی آخر شکست دهد اما این تیم در غیاب دو بازیکن اصلی اش با تمام قوا مسابقه داد اما باتوجه به اینکه قهرمانی اش مسجل بود به بیشتر بازیکنان اولش استراحت داده بود که طبیعی است.

رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو ادامه داد: تیم ملی فوتبال هم هفته گذشته به بازیکنان اصلی اش برابر کویت استراحت داد چون این بازی حساسیت زیادی نداشت.

وی با بیان اینکه نفراتی چون بهنام بیات، علی شاکری، مهران عسکری و ابوالفضل یعقوبی که در بین بهترین های لیگ بودند برای شهرداری ورامین در هفته آخر به میدان رفتند، یادآور شد: شهرداری با غیبت ملی پوشانش هم از پتانسیل خود در بازی برابر استیل البرز استفاده کرد اما مهران عسکری به امید عمیدی باخت و بیات با بازی خوب احسان امینی 13 بر یک بازنده شد اما چیزی از ارزش های بیات به عنوان یک مدال آور جهانی کم نمی شود.

کرمی افزود: استیلی ها برای کسب عنوان سومی لیگ در بازی آخر مقابل شهرداری ورامین انگیزه بیشتری داشتند و با برنامه ریزی بهتر به نتیجه رسیدند. با این حال کادر فنی شهرداری بارها در مصاحبه هایشان اعلام کرده بودن که می خواهند بدون باخت و تساوی لیگ را به پایان ببرند. استیلی ها تیم ضعیفی نبودند و با اینکه در دور رفت نتیجه نگرفتند، در دور برگشت متحول شده بودند.

وی با اشاره به بی اساس بودن مسئله تبانی در مسابقه تیم های شهرداری ورامین و استیل البرز گفت: شرایط مسابقه چنین چیزی را به تیم ها اجازه نداد و نتیجه حاصل در خود بازی بدست آمد. سازمان لیگ هیچ دخل و تصرفی در نتیجه مسابقات لیگ نداشت. هفته گذشته به اصرار تیم حفاری و دانشگاه بخاطر سفر ملی پوشانشان و برای اینکه شائبه ای در نتایج مسابقات پیش نیاید از تیم تیم سلحشور خواستیم مسابقه هفته پایانی خود را برگزار کند و آنها هم پذیرفتند.

رییس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: دو تیم شهرداری ورامین و استیل البرز با قدرت مبارزه کردند و بازیکنان آنها از لحاظ فنی کم نگذاشتند. ضمن آنکه بازیکنان برای کسب رنکینگ خوب در پایان لیگ تلاش کردند تا از آن برای انتخابی تیم ملی استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، کرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار