مهم‌ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز یکشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۵ منتشر شده است موضوعاتی چون: مرگ ۱۵ معلول در مرکز نگهداری نارمک امری طبیعی بوده است، همه دستگاه‌ها در میدان هستند تا شاهد کاهش تصادفات باشیم، نورچشمی سعودی‌ها در حج تمتع مشخص شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مرگ 15 معلول در مرکز نگهداری نارمک امری طبیعی بوده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/25/2107228_657.jpg

 مرکز نگهداری کودکان معلول در نارمک در طی یک سال گذشته 15 مورد فوت معلولین گزارش داده که توجه رسانه‌ها را به خود جلب نموده است.

آلوده کنندگان هوا مجرم‏اند / آلودگی هوای تهران به نقطه بحرانی رسیده است

 رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تهران سالانه چند هزار نفر بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند و هزاران نفر دیگر نیز دچار انواع و اقسام بیماری‌های خطرناک می‌شوند.

برجهای میلاد و آزادی 9 فروردین یک ساعت خاموش می شوند
 برجهای ميلاد و برج آزادي براي چهارمين سال متوالي به همراه چهار كلانشهر اهواز، كرمان، رشت و ارومیه در ساعت زمين، تاريخ 9 فروردين 93 راس ساعت 20:30 به مدت یک ساعت خاموش مي شوند

همه دستگاهها در ميدان هستند تا شاهد کاهش تصادفات باشيم
فرمانده ناجا با بيان اينکه امسال همه دستگاه‌ها در ميدان هستند تا با انجام وظايف خود، شاهد کاهش تصادفات باشيم، گفت: در شان مردم ايران نيست که سال جديد خود را با کشته و تصادفات شروع کنند.

افزایش37 درصدی ایستگاه های آتش نشانی طی سال های اخیر / بهره برداری از مرکز آموزش سازمان آتش نشانی و 90دستگاه خودرو عملیاتی جدید
 انصافا نیروهای آتش نشانی و عملیاتی ما از روحیه ایثارگری خوبی برخوردار هستند و آموزش دیده و منضبط هستند.

رونمایی از پرتال جدید رییس شورای شهر/ راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورا در سال 93
معاون اجرایی و اداری شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح پرتال جدید شورای شهر از راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورا از ابتدای سال آینده خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین در محور اصفهان-تهران/بارش برف و باران در جاده‌های کشور
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

همه دستگاهها در ميدان هستند تا شاهد کاهش تصادفات باشيم

فرمانده ناجا با بيان اينکه امسال همه دستگاه‌ها در ميدان هستند تا با انجام وظايف خود، شاهد کاهش تصادفات باشيم، گفت: در شان مردم ايران نيست که سال جديد خود را با کشته و تصادفات شروع کنند.

تدارک ناوگان حمل و نقل عمومی برای خدمت رسانی بهتر در هفته پایانی سال
 ناوگان حمل و نقل عمومی در حل مسائل و مشکلات شهر و شهروندان بسیار مؤثر است و در هفته پایانی سال از جمله شب چهارشنبه آخر، پنج¬شنبه پایانی و جمعه اول سال آمادگی دارد .

نورچشمی سعودی‌ها در حج تمتع مشخص شد
 بحرين از جمله معدود كشورهايي است كه در موسم حج سال گذشته، 4 هزار و ۶۲۵ نفر از اين كشور كوچك در موسم حج شركت كردند و اين تعداد دو برابر سهميه مجاز اين كشور بر اساس فرمول سازمان همكاري اسلامي است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار