رئیس اداره تشکل‌های دانشجویی گفت: دانشجویان اجازه ندهند که مقوله فرهنگ در میان دغدغه‌های روزمره مسئولان به حاشیه رانده شده و فراموش شود.

"مهدی عباسی‌مهر" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تمام اقشار کشور و مسئولان نسبت به فرهنگ مسئولیت دارند، اظهارداشت: تهدید دشمن در حوزه جنگ نرم آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است و هدف‌شان آسیب رساندن به فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

رئیس اداره تشکل‌های دانشجویی با بیان اینکه مقصد تهاجم فرهنگی به‌هم ریختن ساختار و شالوده نظام اجتماعی در کشور هدف است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به واسطه رویکرد فرهنگی توانست در قبال جریان‌های استکباری غرب و شرق و هجمه‌های سنگین تحریم‌ها ایستادگی کند و دشمن به این نتیجه رسیده است که باید فرهنگ مردم را هدف قرار دهد.

عباسی‌مهر اضافه کرد: مسئولان و جامعه فرهیخته وظیفه دارند که در قبال حملات فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جنگ نرم دشمنان گفت: دانشجویان باید فرهنگ در دو حوزه مطالبه‌گری از مسئولان و بسته‌‌های محتوایی دانشجویی در دانشگاه‌ها فعالیت کنند.

رئیس اداره تشکل‌های دانشجویی با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی نیز در زمینه فرهنگ مسئولیت دارند، گفت: مطالبه‌گری مهمترین وظیفه دانشجویان است که اگر کم‌رنگ شود، اولویت‌های فرهنگی در میان دغدغه‌های روزمره مسئولان به حاشیه رانده شده و فراموش خواهدشد.

وی خاطرنشان کرد: نقش تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی و الگوسازی است که باید این مباحث را به سطح کشور ارجاع دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار