معاون اجرایی و اداری شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح پرتال جدید شورای شهر از راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورا از ابتدای سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ولی الله شجاع‌پوریان در مراسم رونمایی از پرتال جدید رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عملکرد مطلوب شورای چهارم اظهار داشت: شورای چهارم در 6ماه گذشته بدون وقفه هر هفته دو جلسه علنی و عادی و چندین جلسه فوق‌العاده برگزار کرده و در کنار آن کمسیون‌ها و کمیته‌های مختلف از ساعات ابتدایی هر روز به تشکیل جلسات می‌پرداختند که شورای عالی را در این دوره داشتیم که حجم وسیعی از کارها را طی 6ماه گذشته انجام داده است.

معاون اجرایی و اداری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برخلاف دوره‌های گذشته شورا در این دوره تعامل مطلوبی بین دولت و شورا شکل گرفت که تقریبا هر ماه یکی از اعضای دولت در جلسات شورا حضور داشتند و به ارائه گزارش پرداختند.

وی افزود: نکته دیگری که در شورای چهارم مدنظر بود دانش‌محوری و کار کارشناسی بود که در همین راستا راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورا که از ابتدای سال آینده با انتصاب مسئولین این مرکز تمام کارشناسی شورا ساماندهی خواهد شد.

شجاع‌پوریان در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات شورای چهارم برقراری تعامل با نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی بود که در همین راستا جلسات مشترک و همچنین 5کمسیون مشترک تشکیل شد که در سال آتی نیز پرقدرت‌تر ادامه خواهد یافت.
وی افزود: طراحی و ساماندهی مجموعه‌های اداری شورای شهر از دیگر اقداماتیست که در حال انجام است که با در اختیار قرار دادن کمیته‌های تخصصی در کنار افراد متخصص شکلی جدید برای مجموعه‌های اداری شورای شهر و چارت اداری آن در آینده‌ای نزدیک شکل خواهد گرفت.

معاون اجرایی و اداری شورای شهرتهران تصریح کرد: سعی شورای چهارم تعامل با دولت و مدیریت شهری بود که این موضوع رضایت مقام معظم رهبری را نیز در دیدار ایشان با اعضای شورای شهر در پی داشت.

وی ادامه داد: در طی 6ماه گذشته شورای شهر تهران کارنامه قابل قبولی از خود بجای گذاشته و خوشبختانه اعضا برای انجام کارهای اداری دست بازی داشتند که از اتفاقات خوب این دوره از شوراهاست.

گفتنی است: همچنین در این مراسم از پرتال جدید سایت شورای شهر تهران رونمایی شد که این سایت با طراحی مدرن و قابلیت بارگزاری عکس و فیلم و اطلاع‌رسانی 24ساعته اخبار شورا از امروز آغاز به کار خواهد کرد.

شایان ذکر است: از دیگر قابلیت‌های پرتال جدید سایت شورای شهر قرار گرفتن نشریه شورا به صورت الکترونیک و کلیه اطلاعات مصوبات شورا و همچنین 40 زیر پرتال برای کلیه اعضا و کمسیون‌های شورا خواهد بود که قابلیت ارتقا نیز خواهد داشت.

همچنین سامانه پیامکی اتوماتیک این سایت نیز از ابتدای سال 93 به صورت الکترونیک آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: رونمایی ، پرتال ، شورای ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار