گیشه الکترونیکی تئاتر شهر به دست "فرهاد آئیش" افتتاح شد، همچنین سالن اصلی در سال 93 در شهریورماه به دلیل تعمیرات تعطیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز نشست مطبوعاتی مدیر مجموعه تئاتر شهر با اهالی رسانه با حضور "اتابک نادری" مدیر مجموعه تئاتر شهر،"حسین طاهری" مدیر مرکز هنرهای نمایشی و "فرهاد آئیش" در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

 

ابتدا قبل از شروع نشست فرهاد آئیش، حسین طاهری و اتابک نادری گیشه الکترونیکی تئاتر شهر را افتتاح کردند. 

فرهاد آئیش بازیگر سینما تئاتر تلویزیون در افتتاحیه گیشه الکترونیک تئاتر شهر عنوان کرد: اتفاق بسیار خوبی رخ داده است، 16 سال پیش در همه مصاحبه‌هایم تئاتر را یک پتانسیل بالقوه می‌دانستم و آن موقع فکر می‌کردم تئاتر ایران همانند سینمای کیارستمی رشد خواهد کرد. 

وی ادامه داد: افتتاح گیشه الکترونیکی حاکی از آن است که تئاتر تا 10 سال دیگر پیشرفت زیادی می‌کند و مخاطب زیاد باعث شده گیشه‌های قدیمی جوابگو نباشند. 

"اتابک نادری" مدیر مجموعه تئاتر شهر در این افتتاحیه گفت: با توجه به افزایش تعداد سالن‌ها و حجم مخاطب‌های زیاد گیشه و فضاهای قدیمی پاسخگو نبوده‌اند به همین دلیل تصمیم گرفتیم با حفظ معماری بنا و احیای بخشی از فضای تئاتر شهر سامانه الکترونیکی مستقر کنیم. 

وی ادامه داد: این فضا علاوه بر نصب LCD‌ برای اطلاعات نمایش‌ها به دوربین مداربسته و آژیر خطر مجهز است. 

نادری گفت: از "فرهاد آئیش" به دلیل آنکه دست پربرکتی دارد درخواست کردم تا بیاید و این گیشه را افتتاح کند تا گیشه تئاتر شهر همیشه پربرکت باشد. 

بعد از افتتاحیه گیشه تئاتر شهر نشست مطبوعاتی تنها با حضور اتابک نادری انجام شد.

"اتابک نادری" مدیر مجموعه تئاتر شهر در این نشست ابتدا درخصوص زمان حضور خود به عنوان مدیر در مجموعه تئاتر شهر عنوان کرد: روزی که من به تئاتر شهر آمدم به خودم گفتم که من جایی نبوده‌ام که تازه بیایم من همیشه احساس وظیفه کرده‌ام تا خارج از جغرافیای سیاسی کار کنم و جایی که برای تئاتر قدم برداشته شود خودم را موظف می‌دانم. 

وی در ادامه گفت: اولین موردی که جزء برنامه‌هایم قرار گرفت حفظ جدول بسته شده بود البته برخی از کارها مخاطب نداشت و حیفم می‌آمد که برق و امکانات سالن را در اختیار آنها بگذارم. 

نادری با اشاره به بازسازی مجموعه تئاتر شهر عنوان کرد: رایزنی‌هایی با سازمان زیباسازی شهرداری داشتیم و جلو طرح نورپردازی محیط تئاتر شهر را گرفتیم البته قرار شد طرح بهینه‌سازی جدید را برای محیط بیرونی تئاتر شهر ارائه دهیم. 

وی افزود: قرار شده تا به کمک 4 کارشناس از وزارت فرهنگ و ارشاد و معماران زبده براساس معماری تئاتر شهر و نمادهای آن طرحی را برای محیط پیرامون تئاتر شهر انجام دهیم. 

نادری درخصوص اجرای نمایش‌ها در تئاتر شهر تصریح کرد: ما برای اجراها براساس شناسایی گروه‌ها و توانایی‌هایشان اولویت‌بندی می‌کنیم و در سال 93 از 17 فروردین اجراها را شروع خواهیم کرد و بر این اساس در سالن اصلی نمایش‌های "ملکه زیبای لنین" و"در انتظار گودو" ادامه خواهد داشت. همچنین نمایش"من چه جوری ممکنه پرنده باشم" و"مجردها" نیز اجرا می‌شود. 

نادری در پایان گفت: سالن اصلی تئاتر شهر در شهریور ماه به دلیل تعمیرات تعطیل می‌شود و چنانچه جشنواره عروسکی برگزار نشود جشنواره تئاتر شهر در آن مدت تعطیلی تابستانه خواهد داشت. 


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: تصمیم ، شهر ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار