مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان پیش بینی کرد روزانه سه و نیم میلیون لیتر بنزین برای نوروزدر استان توزیع شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس جلال الدین مراد افزود : این میزان بنزین در ۱۲۱جایگاه عرضه سوخت به صورت شبانه روزی به مردم هرمزگان و مسافرین عرضه می شود.

میانگین مصرف بنزین در روزهای عادی،حدود دو میلیون و ۲۰۰هزار لیتر در سراسر استان است .

وی گفت :مصرف گاز سی ان جی نیز در روزهای عادی حدود ۱۴۹هزار متر مکعب است که برای نوروز ،توزیع روزانه ۱۶۰هزار مترمکعب گاز سی ان جی در ۱۳جایگاه پیش بینی شده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان گفت:تمامی جایگاه داران در نشست های مختلف نسبت به چگونگی ارائه خدمات در ایام نوروز توجیه و موظف شده اند نسبت به بکارگیری تمامی نازل ها،نظافت و آراستگی جایگاه ها و خرید و تامین به موقع سوخت اقدام کنند.

مراد افزود : همچنین کارت سوخت آزاد نیز به اندازه کافی در اختیار تمامی جایگاه ها قرار گرفته تا افرادی که به هر دلیلی به کارت سوخت خود دسترسی ندارند،مشکلی در زمینه تامین بنزین نداشته باشند.

وی گفت : تیم های نظارتی نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات احتمالی مردم بوده و افزون بر اعلام تلفن های واحدنظارت در تمامی جایگاه های استان،سه تیم نظارتی سیار نیز به صورت شبانه روزی و با خودروهای دارای تابلوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ،به جایگاه های سراسر استان سرکشی می کنند.

مراد  درباره تامین سوخت در جزایر نیز افزود :بنزین مورد نیاز خودروها در جزایر با استفاده از دو فروند لندینکرافت تامین خواهد شد .

وی تامین سوخت هواپیماها در فرودگاه کیش را یکی از وظایف حساس این مجموعه دانست و گفت : این فرودگاه با مصرف روزانه ۲۵۰هزار لیتر سوخت ،یکی از پنج فرودگاه پرمصرف کشور است و سوخت مورد نیاز این فرودگاه حتی بیش از سوخت مورد نیاز فرودگاه بین المللی بندرعباس به عنوان مرکز استان است.

مراد افزود  : تمامی سوخت مورد نیاز هرمزگان توسط پالایشگاه بندرعباس تولید و تامین شده و این استان نیازی به تامین سوخت از سایر نقاط کشور ندارد./ش
انتهای خبر/

 

برچسب ها: توزیع ، بنزین ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.