انتخابات هيأت مديره انجمن علمی فرش ایران برگزار شد و اعضای جدید هیأت مدیره و بازرسان این تشکل علمی از سوی حاضران در مجمع عمومی این انجمن برگزیده شدند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛در این انتخابات که عصر روز شنبه 24 اسفندماه با حضور نماينده وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و مشارکت اعضاي پيوسته اين انجمن برگزار شد، به ترتیب آرای کسب شده آقايان حمید کارگر، امیرحسین چیت سازیان، محمدرضا عابد، داود شادلو و علی مجابی به عنوان اعضاي هيأت مديره جدید انجمن علمی فرش برگزیده شدند.
 
همچنین به ترتیب آرای کسب شده آقایان داریوش کاظم پور، مهدی کاتب و خانم فروغ اسماعیلی به عنوان اعضاي علي البدل انتخاب شدند.
 
برپایه این گزارش؛ همچنين آقايان محمود حاجی نصیری و سالار حسن زاده به عنوان بازرس و خانم فاطمه صداقت نيز به عنوان بازرس علي البدل انتخاب شدند.
 
این انتخابات با ریاست پرویز اسکندرپور خرمی و با نظارت سید جلال الدین بصام و محمد صمیمی و با منشی گری سیدمحمد مهدی میرزا امینی به عنوان هیات رییسه مجمع با انتخاب هیات مدیره جدید انجمن به کار خود پایان داد.
 
 گفتني است در آغاز اين نشست دکتر سیدجلال الدین یصام (رييس پيشين انجمن) به ارايه گزارشي از روند كار و فعاليتهاي اين تشكل پرداخت و دکتر موسوی لر نیز به عنوان خزانه دار دوره پیشین گزارشی از وضعیت مالی این تشکل ارایه کرد. همچنین در این جلسه برخی تغییرات در اساسنامه و مصوبات هیأت مدیره به تایید مجمع عمومی انجمن رسید.
 
شایان ذکر است؛ اعضای جدید هیات مدیره انجمن علمی فرش ایران کار خود را پس از ثبت رسمی به مدت 2 سال آغاز خواهند کرد.

برچسب ها: فرش ، انجمن ، ملی ، گزارش ، خزانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار