رئیس اداره آمار اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه جوی به استان از فردا گفت: 3 روز آخر سال جاری بارانی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احد یاغموری وضعیت جوی استان زنجان را برای امروز پایدار دانست و اظهار کرد: این وضعیت جوی تا اواخر وقت فردا ادامه می‌یابد.

وی از ورود یک سامانه جوی بارش‌زا به استان زنجان از اواخر وقت فردا خبر داد و تصریح کرد: این سامانه بارش‌هایی را در سطح استان موجب می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره‌کل هواشناسی استان زنجان اضافه کرد: با ورود سامانه بارشی و فعالیت آن در سطح استان سه روز آخر هفته بارانی خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: وضعیت جوی ابری استان طی هفته جاری با وزش باد همراه می‌شود.

یاغموری دمای فعلی شهر زنجان را یک درجه بالای صفر اعلام کرد و ادامه داد: این دما نسبت به دیروز در همین ساعت دو درجه افزایش یافته است.

وی نوسان دمایی شهر زنجان را طی روز گذشته هفت درجه عنوان کرد و افزود: این شهر طی روز گذشته دمایی بین یک درجه زیر صفر و شش درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

رئیس اداره آمار اداره‌کل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی شهرهای استان را طی 24 ساعت گذشته متفاوت عنوان کرد و گفت: طی روز گذشته قیدار با دو درجه زیر صفر سردترین و آب‌بر با 20 درجه بالای صفر بالاترین دما را داشته‌اند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، بارانی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.