معاون بازاريابي شرکت پوسکوی کره جنوبي از آمادگی این شرکت برای همكاري با فولاد مباركه اصفهان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، "ميندوکيم" درديدار با مديرعامل فولاد مباركه اصفهان گفت: شرکت پوسکو به عنوان يک شرکت مهندسي در زمينه توليد فولاد، تجارب بسيار خوبي در زمينه همکاري با شرکتهاي ايراني را در کارنامه خود دارد و آماده است تا در زمينه طرح هاي توسعه فولادمبارکه نيز همکاري نمايد.

وی، فولادمبارکه را بهترين و بزرگترين توليدکننده فولاد در ايران دانست و گفت: خوشبختانه تجربه همکاري ما با شرکتهاي ايراني اين اطمينان را به ما مي‌دهد که با موفقيت تمام مي‌توانيم در زمينه اجراي طرح نوردگرم شماره 2 فولادمبارکه همکاري کنيم. بعد از انجام موفقيت آميز طرح توازن در شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت پوسکو طرح هاي متعددي را انجام داده که وضعيت موجود آنها نيز درحد مطلوب است و آماده است تا براي حضور در مناقصه مربوط به نوردگرم دوم فولاد مباركه با ظرفيت 4.6 ميليون تن همکاري نمايد.

در اين نشست مديرعامل فولاد مباركه اصفهان نيز درخصوص چگونگي انجام طرح هاي توسعه و شرايط همکاري فولادمبارکه و شرکت پوسکو اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه به عنوان بزرگ ترين شرکت توليدکننده فولاد در خاورميانه، يک شرکت به روز و سرآمد است و به راحتي مي‌تواند با شرکت هايي همچون نيپون استيل، کوبه استيل و حتي دماگ رقابت کند.

سبحاني درخصوص همکاري دو شرکت فولادمبارکه و پوسکو گفت: بهتر است با برگزاري نشست هاي تخصصي بين کارشناسان دو شرکت، زمينه‌هاي همکاري و نقاطي که تفاوت ديده مي‌شود در جلسات کارشناسي بررسي شود و در نهايت فضاي بهبود مستمر فرآيندها شکل گيرد.

مديرعامل فولادمبارکه در همين رابطه، مشارکت شرکت پوسکو در انجام طرح‌هاي توسعه فولاد هرمزگان را از ديگر زمينه‌هاي همکاري دو شرکت برشمرد و ابراز اميدواري کرد: در نتيجه اين همکاريها راه انتقال هرچه بيشتر دانش فني ساخت کارخانه های فولادي براي فولاد مبارکه اصفهان و ساير شرکتهاي ايراني هموارتر گردد.

معاونان و مديران شرکت پوسکوي کره جنوبي با حضور در شركت فولاد مباركه اصفهان ، به بررسي نحوه همكاري دو جانبه در زمينه اجراي طرح‌هاي توسعه فولادمبارکه اصفهان پرداختند./س


 

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، مبارکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.