رئیس آبفای شهر رودهن گفت : بخشی از تامین آب شرب مردم در شهر رودهن در کنار بهره گیری از اقدامات زیر ساختی در این منطقه از طریق ذخائر آب زیر زمینی شهرستان پردیس انجام می شود .

مهران همتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت آب شهر رودهن گفت : با توجه به کاهش بارندگی در ماههای اخیر و کاهش ذخیره چشمه های زیر زمینی در شهر رودهن با پدیده کمبود آب مواجه خواهیم بود .

رئیس آبفای شهر رودهن با اشاره به تمهیدات این اداره جهت تامین آب شرب مردم این منطقه از راه اندازی تصفیه خانه پردیس با ظرفیت ذخیره سازی 500 لیتر بر ثانیه در دهه اول خرداد ماه 93 خبر داد و تصریح کرد : این تصفیه خانه منبع تامین آب شهر رودهن در کنار پردیس محسوب می شود .

همتی حفاری چاهی با پیشرفت 70 درصدی در حاشیه رودخانه جاجرود را ابزاری کمکی در راستای افزایش دامنه تامین آب در این منطقه با ظرفیت 200 لیتر بر ثانیه برشمرد و اضافه کرد : این چاه نیز در کنار سایر برنامه های زیر ساختی اداره آبفای شهر رودهن وارد مدار بهره برداری می شود .

رئیس آبفای شهر رودهن در خاتمه اظهار داشت : حفاری سه چاه عمیق در ارتفاعات شمالی و شرقی رودهن با صدور مجوز انتقال آب در جهت رفع مشکلات و کمبود های مردم در این منطقه احداث می شود ./ش


برچسب ها: آب ، رودهن ، پردیس ، تصفیه خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.