شهردار اردبیل از آغاز توزیع میوه در غرفه های مشخص شده در 35 نقطه از شهر اردبیل از امروز خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ صدیف بدری گفت: به جز این 35 نقطه ، در 5 بازارچه نوروزی نیز از امروز تا 13 فروردین 93 نسبت به توزیع میوه اقدام خواهد شد.

بدری از توزیع 500 تن سیب و 600 تن پرتقال در مدت زمان اجرای برنامه تنظیم بازار میوه در مراکز توزیع میوه خبر داد و گفت: به شهروندان عزیز این اطمینان را می دهیم با همکاری بخش خصوصی تمام توان خود را به کار بگیریم تا کار توزیع میوه شب عید بدون هیچ گونه مشکلی در وقت مقرر صورت بگیرد.

شهردار اردبیل برابر نبودن میزان عرضه و تقاضای میوه را از جمله دلایل افزایش قیمت میوه شب عید عنوان کرده، افزود: امسال تمامی برنامه ریزی های شهرداری بر این منوال است تا با توزیع به موقع میوه در بازار از برهم خوردن وزن عرضه و تقاضا جلوگیری کنیم.

بدری از فعالین بخش خصوصی خواست با رعایت کامل مراحل ذکر شده در توافقنامه همکاری با شهرداری، سهمیه مشخص شده میوه را بدون هیچ گونه کم و کاستی از محل سردخانه به طور مستقیم به محل توزیع میوه انتقال داده و در بین عموم شهروندان به فروش برسانند.

وی بیان کرد: علاوه بر نظارت های مستمر ناظرانی از اداره تعزیرات و استانداری همکاران ما نیز از مجموعه شهرداری نقش ناظر میدانی و ناظر مقیم را برعهده خواهند داشت و هماهنگی های لازم را جهت پیشبرد اهداف توزیع مناسب میوه شب عید انجام خواهند داد/ش.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، توزیع ، میوه ، شب ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.