همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)؛

مراسم سوگواری در بازداشتگاه اوین برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین در جمع مددجویان و کارکنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،  در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین و شرکت پرشکوه مددجویان و جمعی از پرسنل و مسئولین  در حسینیه اندرزگاه 7 برگزار شد.

 در این مراسم پس از  مداحی و سینه زنی "رشیدی" معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین، پیرامون ایام شهادت، رازداری، شکیبایی و شجاعت حضرت فاطمه(س) سخنان مبسوطی بیان کرد و اظهار داشت: انسان به لحاظ جسم و روح آفت پذیر است و در معرض بیماری‌ها قرار دارد و برای رهایی از این مشکل به نسخه‌ها و دستورات طبیبان واقعی و دلسوز از جمله انبیاء و ائمه معصومین(ع) و مسجد و موعظه نیاز دارند تا به سلامتی و سعادت برسند.

وی افزود: یکی از طبیبان دلسوز و در عین حال دغدغه‌های زیادی نسبت به انسان‌ها داشت، حضرت فاطمه زهرا(س) بود که با خطبه پرمحتوا نسخه شفا بخشی به ما اهداء کرد که متوسلان به آن گمراه نخواهند شد. ش

رشیدی افزود: در زندان فرصت تفکر، اصلاح و تشخیص خوب از بد وجود دارد.

 وی ابراز امیدواری کرد تمام مددجویان با مراجعه به قرآن کتاب شفا بخش و رحمت الهی زمینه استخلاص خود از بندهای زندان را فراهم کنند.

همچنین به مددجویانی که در مسابقه کتابخوانی زندگانی حضرت فاطمه(س) شرکت نموده و رتبه‌های برتر را کسب کردند، جوایزی به رسم یاد بود اهداء گردید.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار