عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه نسبت به سکوت وزارت خارجه درباره اقدامات اشتون تأسف می‌خوریم، گفت: اگر در مقابل چنین رفتارهایی مواضع خودمان را مشخص نکنیم، غربی‌ها در مباحث دیپلماتیک بهانه‌های دیگری را پس از پرونده هسته‌ای هم‌چون حقوق بشر و پیشرفت‌های موشکی مطرح می‌کنند.

"بهروز کلاته" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ملاقات اشتون با برخی از فتنه‌گران خلاف عرف دیپلماتیک است، گفت: مسئولان باید به لحاظ امنیتی و دیپلماتیک از دیدار اشتون با عوامل فتنه جلوگیری می‌کردند.

وی با بیان اینکه نسبت به سکوت وزارت خارجه درباره اقدامات اشتون تأسف می‌خوریم، تصریح کرد: اگر در مقابل چنین رفتارهایی مواضع خودمان را مشخص نکنیم، غربی‌ها در مباحث دیپلماتیک بهانه‌های دیگری را پس از پرونده هسته‌ای هم‌چون حقوق بشر و پیشرفت‌های موشکی مطرح می‌کنند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: غربی‌ها حقوق بشر را در سراسر دنیا انجام نمی‌دهند و صرفأ برای کسانی که قانون‌شکن و فتنه‌گر هستند، دم از حقوق بشر می‌زنند.

کلاته خاطرنشان کرد: حقوق بشر آمریکایی و اروپایی این است که با آشوب‌گران که در ملتی هنجارشکنی کردند، ارتباط بگیرند در صورتی که حقوق بشر اصلی را باید در میانمار و آفریقا پیگیری کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار